Van Mo.-n játékfejlesztő képzés ami nem online alapu?
"Megprobáltam de nekem az otthon online tanulás nemmegy"
Akkor neked ez a terület egyáltalán nem való, mivel a szoftverfejlesztés / játékfejlesztés épp arról szól, hogy folyamatosan új technológiákat kell megismerned, megtanulnod, önmagadtól utána nézned. Csak úgy tudsz lépést tartani a piaccal és a saját tudástáradba adaptálni a folyamatosan változó keretrendszereket ha könnyen és gyorsan tanulsz. Ha neked gondot okoz a tudásanyag otthoni elsajátítása és csak az iskolapadban vagy képes megtanulni dolgokat "hagyományos" módon akkor te egyszerűen alkalmatlan vagy a pályára. Ha fel is vennének az első játékfejlesztő munkahelyedre (bár ilyen hozzáállással szerintem az sem fog összejönni) villámgyorsan kiégnél és kirúgnának mert nem lennél képes felvenni a tempót. Szóval ha neked ez problémát okoz akkor keress másik területet. Ez így olyan esélytelen mint ha úgy akarnál sebészorvos lenni, hogy iszonyod van a vértől vagy ipari alpinista úgy hogy extrém tériszonytól szenvedsz.
"nem egy hangszigetelt szobába élek."
És ezzel mi mit tudunk kezdeni?
Küldjünk neked laticellt?
"Megtudnám tanulni otthon de a környezet nem adot hozzá,nem egy hangszigetelt szobába élek."
Nem, te nem tudnád és nem is fogod megtanulni soha. Az ilyen kifogásokat kereső emberek sosem helyezkedtek el normális helyen ez csak a semmit nem érő gyorstalpaló kurzusokat hirdető marketingesek reklámfogása, hogy 40 éves 3 gyermekes pék kismamákat lead full stack fejlesztőkké képeznek 2 hónap alatt.
Beülhetsz az "iskolapadba" valami értéktelen gyorstalpalót elvégezni de hogy munkád nem lesz az garantált.
Ahhoz hogy neked versenyképes tudásod legyen ahhoz nagyon komoly programozási ismeretekkel és egyetemi szintű matematikai / fizikai ismeretekkel kell rendelkezni (lásd youtube-on: Szirmay számítógépes grafika). Egy egyetemet sem fogsz úgy elvégeznj hogy nem gyakorolsz otthon csak mert nincs hangszigetelt szobád... másfelől Magyarországon nincs valami sok játékfejlesztő cég és a játékok komplexitása is jóval összetettebb mint 5-10 éve volt. Plusz ami jellemző a játékfejlesztésre, hogy igen nagy a hajtás és jellemző a túlóra főleg release előtt.
Ilyen felfogással amivel rendelkezel neked ez a terület felejtős.
Nem ment át személyeskedésbe, megkérdezheted Szent Józsefet is, senki nem fog neked ajánlani papír alapú tantermi oktatást mivel az teljesen idejétmúlt és elavult abban az esetben ha te játékfejlesztő akarsz lenni. Ez olyan mint ha valaki sebészorvos szeretne lenni de gyakorlati oktatás helyett könyvből szeretné elsajátítani a szakmát vagy letenni a pilótavizsgát úgy hogy életében nem vezetett még autót sem.
Rövidre zárva a gondolatot vagy te adaptálódsz az elvárásokhoz vagy te egyszerűen alkalmatlan vagy erre a pályára.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!