Unity, vs miért ennyire lassú?
A Visual Studio Code-ban is van IntelliSense, milyen nyelvhez használod/tad?
A VS Studio -nak sokkal nagyobb a gépigénye.
Senkinek nem esett ki, csak épp nincs olyan, hogy unity intellisense. Minden elérhető névteret, osztályt, metódust feltérképez. Nem sok haszna lenne ha csak hardcodeolt cuccokban tudna segíteni. Tudhat néhány unity specifikus dolgot, pl rider összekapcsolja magát az editorral és látod hány referencia van a jelenetben az adott osztályra/metódusra, segít gyakori rossz kódolási szokásokat kigyomlálni(pl felhívja a figyelmet, hogy a Camera.Main csak egy rövidítés a GameObject.FindObjectOfType<Camera>()-ra(jó, aztán még filterezi is tag alapján)). De ezeknek semmi köze az intellisense hez.
With the solution file selected, you are now ready to start editing with VS Code. Here is a list of some of the things you can expect:
Syntax Highlighting
Bracket matching
---> IntelliSense <---
Snippets
CodeLens
Peek
Go-to Definition
Code Actions/Lightbulbs
Go to symbol
Hover
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!