Egy junior programozónak mennyire kell önállónak lennie, milyen szintű elakadás esetén kérhet segítséget a kollégáitól?
12-es amit te leírtál az valóban support munkakör. Az ügyfél eleve a PM/PO-val kommunikál, nem a fejlesztőkkel.
Te mégis melyik cégnél dolgozol?
"egyetemről kikerülve, nulla tapasztalattal lehet már valaki junior."
Nem, hogy lehet, de az is, junior.
12
hát nem egy ezer fős cégnél, ahol minden csipcsup munkára ki van jelölve valaki.
15
igen, mivel már letudta az 1 éves gyakorlatát kb.
Hát azért egy függvényt ne kelljen magyarázni micsoda. Meg pl az uml szabványt se kelljen ecsetelni. Meg ilyen alap dolgok.
Az ottani rendszerrel kapcsolatban amit fejlesztesz, persze szerintem kötelező kérdezni.
"A projekt szempontjabol sokkal jobb, ha valaki kerdez egybol es segitseget kap 5 perc alatt, mint, hogy ul rajta orakat akar es addig nem halad semmit a munkajaval."
Az egyéni fejlődés szempontjából meg nem, ami hosszú távon a projekt sikeressége is. Az ilyen mindent megkérdező kóderekből lesznek azok, akik az életben nem tudnak magasabb pozícióba kerülni, mert a másik elmondja helyettük, hogy mit csináljon, így az önálló gondolkodás és fejlődés kikerül a képletből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!