Mi a neve a blender festőeszközének amivel közvetlenül a 3D-s térben tudnék átfesteni vagy elmaszatolni egy hibát?
Hát, bocsánat, de nem tudok mit linkelni, mert csak a magam ötletei alapján kísérleteztem. De nem felejtkeztem el rólad, csak meglehetősen zsúfolt hétvégének nézek elébe, ezért nem tudom, mikor érek rá -- meg aztán egy-két dolgot még ki szeretnék tapasztalni.
„A textúraátfestés a kulcs vagy a váz összevonása”
Mivel nem tudom, te mit csinálsz, még a probléma sem egyértelmű, nemhogy a kulcs... Lehet az is, hogy felsülés lesz a vége, és valami egészen másra válaszolok majd, mint ami téged foglalkoztat, de attól még érdekesnek ígérkezik.
Tabaki, annyit megértettem (kérdező majd kijavít, ha rosszul tudom), hogy van egy modell, amit nem a kérdező épített fel nulláról, hanem egy olyan programot használt, amiben vannak animálható sablon modellek. A kérdező ezt akarja egyedibbé tenni, amire létezik egy olyan eljárás, ami levágja a fejet a sablonról, és egy másikat rak a helyére. Innen jön az, hogy két különböző objektum jön létre, az egyik a fej nélküli test, a másik csak a fej. A probléma az, hogy ahol a fej és a test találkozik, van egy textúra hiba, vagyis nagyon látszik, hogy csak rá van nyomva egy testre egy totál másik fej. A program pedig nem valami segítőkész ebben, szóval át akarja vinni pl. Blenderbe, és ott a két objektum elválasztását a textúrán összemosni. UV-ba azért nem tud belenyúlni, mert ugye két külön objektum, azaz két külön UV. Blenderben valahogy egyesíteni akarja a beriggelt fejet és a testet és aztán csak a festő eszközzel rámenni és kijavítani a textúra hibáját.
Ez az, amit én értettem elejétől a végéig, de a kérdezó majd kijavítja, ha rosszul tudom. Én nem Blendert használok, úgyhogy sajnos nem tudok segíteni.
nem nem tévesztettél össze
és igen pontosan ez a problémám
Hm.
#12 leírása (köszönet érte!) alapján olybá tűnik, mintha mondjuk valami SFM-hackről lenne szó... Én a korlátos mobilnetem miatt ódzkodom attól, hogy online kapcsolatot igénylő programokat telepítsek (tudomásom szerint az SFM ilyen), ezért nem tudom kipróbálni, hogy a modellek hogyan kerülhetnek be a Blenderbe, illetve onnét vissza a rendeltetési helyükre. De magán a Blenderen belül érdekes lenne, hogy vajon találok-e módot a modellek szabás-varrására -- mert ez azért egy kissé más dimenzió, mint amikor direkt ezzel a céllal hozok létre néhány vertexes/csontos próbatárgyakat. Csinálhatnál nekem egy ilyen Blender-szcénát, két berakott figurával (nem kell, hogy az általad használni kívántak legyenek), amivel kísérletezhetnék, hogy képes vagyok-e operálgatni őket.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!