Mi a neve a blender festőeszközének amivel közvetlenül a 3D-s térben tudnék átfesteni vagy elmaszatolni egy hibát?
Figyelt kérdés
hallottam hogy van ilyen de nem tudom hogy kéne rákeresnem és igazából cinema 4d-ben akarom majd használni ha ott is megvan ez a lehetőség csak nem tudom ennek mi a "hivatalos" elnevezése.2018. aug. 1. 23:46
2/17 anonim válasza:
ejjha! Ha egy Blenderes kérdés kerül fel ide, egyből ott terem Tabaki!
3/17 tabaki válasza:
Egyből? Huszonnégy perc múlva válaszoltam.
Te meg két percen belül észrevetted...
Egyébként pedig tényleg szívesen ártom magam bele a blenderes kérdésekbe, ha tudom. Nagyon jó programnak tartom, de én magam nem jutok hozzá, hogy érdemei szerint kiaknázzam a lehetőségeit. Ha mások útjából sikerül odább raknom néhány akadékot, legalább ők babrálhatnak vele kedvükre.
4/17 A kérdező kommentje:
tabaki imádom a gondolkodásodat. egyszer én is hasonlót válaszoltam valakinek csak cinem 4d-sen
2018. aug. 2. 10:30
5/17 A kérdező kommentje:
Arra lehet használni a Texture Paint-t hogy 2 objectet egymásba illesszünk és egybemossam az illesztést helyét hogy úgy nézzen ki mintha egy object lenne. Az egymásba convetálás nem játszik mivel mind a 2 objet rendelkezik bone-al és mesh-el is.
2018. aug. 2. 10:36
6/17 tabaki válasza:
Ööö... alighanem fatális tévedésről van szó, de csak késő este leszek otthon, hogy tisztázzam. A Texture Paint tényleg csak a textúrával foglalkozik, valószínű, hogy valami egész másra, például a Sculpt Mode valamelyik eszközére gondoltál. Nekem a csontozottság is új szempont, előbb ki kéne találnom, hogy én hogyan raknék össze két ilyen tárgyat...
7/17 tabaki válasza:
Aha, most meg úgy tűnik, hogy mégiscsak fölöslegesen keltettem némi vaklármát, és csakugyan textúrafestésről van szó, tehát egy szépészeti beavatkozásról a két tárgy tényleges összedolgozása helyett. Az utóbbit egyébként megpróbáltam, kevés és egyszerű próba alapján úgy tűnik, hogy először a mesheket, azután a vázakat összevonva (Ctrl + J) az animáció is működőképes marad. Hogy ne adódhasson semmi gikszer, a kiinduló tárgyakban eleve eltérő nevű csontokat és vertexcsoportokat használtam.
8/17 A kérdező kommentje:
húha... ez még kétszeri elolvasás után is kicsit ködös nekem. El tudnád magyarázni még egyszer hogy hogy csináltad?
2018. aug. 3. 01:05
9/17 A kérdező kommentje:
Az túl nagy kérés lenne hogy linkeld be a tutorialt aminek segítségével csináltad?
2018. aug. 3. 01:08
10/17 A kérdező kommentje:
A textúraátfestés a kulcs vagy a váz összevonása
2018. aug. 3. 01:11
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!