Blenderben a GPU számolás miért megy döcögősen?
Beállítottam az User Preferences / System -ben a Cycles rendering-t OpenCL-re és kiválasztottam az RX460 4GB videókártyámat. Utána felül kiválasztottam a Cycles Rendering-t, majd a Render opciónál a Device-t GPU Compute-ra állítottam.
A videókártya számolja az animációt, de csak 1-5% -ban van leterhelve.
Mitől lehet ez? Nem 100%-n kellene pörögnie?
próbáld meg frissíteni az amd drivert, ha van, és indítsd is újra a gépet. a tesztelésre meg próbálj ki benchmarkot, pl mike pan bmw vagy valami hasonlót.
amúgy igazad van, maxon kéne pörögnie, ha nem írtad volna akkor azt hinném hogy nem állítottad át a compute devicet, de lehet csak fogtál egy bugot.
Win7:
1.Crtl+Alt+Del
2.Feladatkezelő
3.jobbklikk a blenderre
4.prioritás
5.valós idejü
Win10:
nemtom, de ugyan ezt kell csinálni csak a 3. lépés előtt asszem uccsó elötti fület kell választani és ott állítani a prioritást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!