Hogy kell ezt Blenderben?
Figyelt kérdés
Az igazság az, hogy még kezdő vagyok, csak az alap "paraszti" módszereket ismerem. Valamit véletlenül átállítottam, és a úgy látom, hogy a kockákat kis háromszögekre bontja, és ahogy növelem, egyre kisebb lesz a felbontás, és már böszme nagy részekből áll. Hogy lehet megoldani, hogy ne legyen ilyen?
A szeméről van szó:
Köszi a segítőkész válaszokat :)
2018. jan. 28. 18:58
1/5 tabaki válasza:
Nem ártott volna olyan kép, amelyiken látszanak a beállítások. Amúgy sem egészen értem, mihez használsz itt éppen kihúzgáló eszközt, nekem rokonszenvesebbnek tűnne valami egyéb (mondjuk a SculptDraw), lehetőleg Dyntopoval használva. A szemét meg dolgozd át utólag a lesimítóval (Flatten/Contrast), az majd finomítja a hálót.
2/5 A kérdező kommentje:
Mondom, hogy nem ismerem jól a programot, és most értettem csak meg, miért nem alkalmas ide az eszköz, amit választottam. Igazából majdnem mindet használtam, ahogy jött. Próbálom a lesimítóval, de nem finomodik a háló, mindössze a formák "lapulnak egymáshoz"...
2018. jan. 28. 21:15
4/5 nulla1 válasza:
én azt ajánlom előbb nézz meg egy-két videót az alapokról, úgy könnyebb mint össze vissza kapkodni a programban.
az hogy háromszögek vannak benne amúgy nem olyan nagy gond, később úgy is kell a retopo. én a szemét ki is vágnám és beraknék két gömböt, egyrészt jobban néz ki, másrészt egyszerűbb :]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!