Böngészőből be tudok lépni, viszont telefonról nem. Azt írja ki, hogy "Sajnos probléma merült fel a kéréseddel kapcsolatban".
Próbáltam már újratelepíteni az appot, visszaállítani a fiókot, jelszót változtattam, írtam a supportnak, de nem segített semmi sem. Valakinek lenne ötlete?
nekemis pont ugyanez lenne a problemam. nekem 1 hete nemjo az instagram. irtam mar supportnak es mindent csinaltam mar amit csak lehetett de nemjo meg mindig!!!!
2019. jan. 21. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
92/101 anonim válasza:
Ismét bugos...
2019. febr. 5. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
93/101 szabikacska_525 válasza:
Nekem is ugyan ez a bajom már 1hete kb hogy csak böngészőből tudok belépni és így nagyon zavar. Kérem valaki segítsen
2019. júl. 1. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
94/101 anonim válasza:
Nekem az van hogy van egy fiók amibe nem enged be,de a további háromba beenged. Böngészőről/gépről beenged csak az appról nem. Remélem érthető :)
2019. júl. 5. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
95/101 anonim válasza:
Nekem letiltották a facebook profilomat ugye, és ezzel együtt ment az instagram profilom is a levesbe. Azóta új facebook profilt tudtam csinálni, de instagramra nem enged. Más telefonról regisztráltam, ott engedett belépni, viszont a saját telefonomon nem enged. Azt a hiba üzenetet írja hogy "Sajnos probléma merült fel a kéréseddel kapcsolatban." a CyberGhost sem segített rajta. Valakinek van valamilyen ötlete? xd
2019. júl. 5. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
96/101 anonim válasza:
Ha valakinek még aktuális a hiba, nekem semmi sem működött a leírtmegoldások közül, gondoltam újrarakom a telóm, már amugy is ideje volt. És factory reset után megoldódott. Ha valakinek hasonlóan sehogy sem akar megjavulni, csináljon egy factory resetet és jó lesz.
2019. júl. 9. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
97/101 anonim válasza:
Nekem sem működik segítsetek!
2019. okt. 28. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
98/101 anonim válasza:
Sziasztok! Ha esetleg valakit érdekel még, és az eddigiek közül egyik megoldás sem volt jó, akkor leírom, hogy nekem mi segített.
IOS!!! Beállítások, általános, alaphelyzetbe állítás, összes tartalom/beállítás törlése. Ne kérj iCloud biztonsági mentést, indítsd el anélkül az alaphelyzetbe állítást. Miután bekapcsolt a telefon és az alap beállításokat hozza be (nyelv, ország, stb), az iCloud mentést ne rakd rá semmi szín alatt, érdemes előtte lementeni egy számítógépre a dolgokat, mert a telefonnak “üresnek” kellene lennie ahhoz, hogy működjön. Ezután töltsd le újra az alkalmazást és be fog engedni. Sajnos úgy tűnik az ios is blokkol, nem csak az alkalmazással van a probléma. Remelem értelmezhető, ahogy leírtam😊
2019. dec. 25. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
99/101 anonim válasza:
Két instagramfiókot használtam. Vettem egy új telefont, s a telepítést követően a második fiókom eltűnt. Mármint az oldalam él csak én nem tudom hozzárendelni az eredeti fiókomhoz. Ma gépről be tudtam lépni az említett fiókba!, telefon böngészőből azt a hibaüzenetet küldi, hogy nem jó a jelszó. Help me! A jelszó nyilván jó, nem is értem...:(
2020. febr. 5. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
100/101 szucs.alex1 válasza:
#98-hoz lenne kérdésem, hogy a képek/videók, kontaktok és egyebek törlődnek?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!