Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blender formák módosítása?

Blender formák módosítása?

Figyelt kérdés

Sziasztok, a problémám a következőképpen szemléltetném:

Ha elhelyezek egy plane-t amit aztán "subdivideolok" és ezután megragadom az egyik pontot ebből és térben felfele kezdem el húzni akkor olyan, mintha a földből kinőtt volna egy tüske, de azt szeretném hogy mikor egy vagy több pontot elkezdek felfele húzni akkor ne ilyen tüsis legyen, hanem húzza a környezetét is mintha egy domb volna. Ebben kérném a segítségeteket. Köszönöm.



#3D #Blender #subdive
2017. dec. 14. 13:15
 1/2 nulla1 ***** válasza:
100%

nyomd meg az o gombot (proportional editing) miután kijelölted a pontot és csak utána mozgasd. (az egér görgővel tudod növelni a területet amire hatással van).

[link]

2017. dec. 15. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Ezer hála neked :3
2017. dec. 17. 09:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!