3DS Max vagy Blender?
1.Blender
-rendelkezik 3+1 engine-nel:
-real time game engine: Blender internal game
-real time renderer engine 2.0: eevee PBR (phisically based rendering)
-internal render: belsö render motor, nem használ gpu-t, lassú, rossz végeredmény
-cycles render: PBR megelent benne, principled BSDF shader; beimportálhatod külső renderelőbe + eevee
Ez mind a blender enginjei, és FREEWARE!
-jó vfx-hez
-cgi munkálkodáshoz is tökéletesen megfelel
-motion tracking(vissza a vfx-hez)
3dsmax:
-drága
-nem tudok belső rendermotorról, csak externalról
-modellezésre és szimulációra profi
-ÉN BLENDERT HASZNÁLOK
de cycles samplet 500-ra,
+denoiser
szarsz rá menny ideig renderel, nem te dolgozol a gép helyett
13y/F vagyok, bár lehet hülyének néznek egy taknyost, de tudom mit teszek, bízz bennem. (3 év gyakorlat, portfólióval)
Bocs a felsorolásért, sietek, beszélhetünk:
forianzsiga@gmail.com
Érdemes blenderrel foglalkozni, viszzakapod a belefektett energiát RÖVID idő alatt!
Bármi van, szólj, gyerek vagyok, van időm, és nagyon nagyon szívesen várom a kérdéseket!
good luck! :)
(nem vagyok a blender marketing-megbízottja)
Ha nem értessz akármit, írj rá az előző válaszan az emailre, ha nem kapsz választ, netenis fent vannak azok a szavak amiket még esetleg nem hallottál!
Sok sikert!
Zsiga
Én cuccaim:
-gtx 1050 ti, és dx12 kijött. sli nélkül még egy 750 ti asszem belefér
-4gb ram, nem kell, mert a gpu ramját használja
-pentinum @g4??? nem tudom, gyenge proci, nem baj, rendereléshez itt nem kell a proci!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!