Blender render-ben miért "zajos" a kép?
Egy minecraft animációt csinálok, és renderelésnél azt veszem észre, hogy nem tiszta a kép. Pont úgy néz ki, mint a Cycles render-ben. Nem annyirs szembetűnő, de azért lehet látni és ezt fogalmam sincs, hogy tudnám megoldani.
Aki tud megoldást, és meg is osztaná velem, azt nagyon megköszönném.
Itt egy példa:
(ha valaki teljes képernyőben nézi elég feltűnő)
Szerencsésebb lenne, ha egy .blend fájl tennél fel valahová, amit meg lehetne vizsgálni -- természetesen nem az animációdat, hanem valami egyszerűt, amelyikben szintén látszik a jelenség.
Ha neked a kitűnő Cyclesban renderelve zajos a kép, akkor vélhetőleg túl kevésszer végezteted el a finomítást. Nem lehet, hogy itt is hasonlóról van szó? Ha a renderelés beállítópanelján az Anti-Aliasing értékét 16-ra növeled, és a módját Mitchell-Netravaliról mondjuk Catmull-Romra vagy egyébre állítod, nem tapasztalsz javulást?
Van változás, kicsit javult is a helyzet, de még mindig nem az igazi. Egyébként az a furcsa, hogy most találkozom először ezzel a problémával.
Kipróbáltam az első válaszoló megoldását és csak akkor lett ez a zaj, amikor bekapcsoltam a Shadows-t (render fül, shades rész)
Hogyha kell adhatok egy linket a .blend fájlról.
Na de azt hiszem, megjavult. :) Nekem be volt kapcsolva az environmental lighting és nem sokkal alatta volt egy Gather fül. És ott volt egy Samples csúszka. Az fölvittem 10-re és most már jó. :)
Köszönöm mindenkinek a segítséget és a tippeket. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!