LibreOffice Writer-ben hogyan lehet adatforrást csinálni?
Vagy például:
"Az a baj, hogy az iskolai feladatban szöveges dokumentumban lesznek az adatok."
Az nem baj.
Két dokumentum kell: az egyik szöveges dokumentum (ezt el kell menteni például tablazat.odt néven), ami tartalmaz egy címsorral ellátott táblázatot - ez lesz az adatforrás - a másik meg magát a levelet - ez lesz a törzsdokumentum.
A törzsdokumentumban kell megnyitni a Körlevéltündért, "Kiindulási dokumentumként" használni az "Aktuális (törzs)dokumentumot", a "Címblokk beszúrásánál" a "Címlista kiválasztásánál" Hozzá kell adni az előbb említett tablazat.odt adatforrást, majd Befejezni a Körlevéltündért.
Ezek után a törzsdokumentum megfelelő részébe beszúrhatod (Beszórás --> Mező --> További mező menüpont --> Adatbázis fül --> Bal oldalt Körlevélmezők listaelem --> Jobb oldalt kiválasztod jelen esetben a tablazat adatbázis, adott táblázatának megfelelő oszlopát) az adatforrás mezőit.
Végül a Körlevél eszköztárral egyesíted a törzsdokumentumot és az adatforrást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!