Ha egy munkafolyamatot akarsz könnyen áttekinthetően kezelni, mibe teszed?
Figyelt kérdés
Pl. szakdolgozatot írsz, jogsit szerzel, nyelvvizsgára készülsz stb.
Csinálsz egy Word-doksit a Drive-odban és abban kezeled az anyagokat? Esetleg egy külön mappát a Drive-odon?
Vagy van hasonló folyamat-menedzser szoftver amit használsz a teendők/anyagok gyűjtésére?
Esetleg csak lokális tár, pl a gépen vagy egy pendrive-on?
2020. ápr. 13. 19:17
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!