Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » A Telekom miért nem hajlandó...

A Telekom miért nem hajlandó bekötni az internetet, ha banki tartozásom van?

Figyelt kérdés

Sziasztok! A történet nem velem, hanem unokatesómmal történt meg.


Megrendelt a Telekomtól otthonra egy internet szolgáltatást. Neten le lett adva, meg minden.


Erre pár nap múlva valami nyikhaj telefonált a Telekom megbízatásából, hogy "Őnnél nincs lehetőségünk bekötni a szolgáltatást, elnézését kérjük"


Ott voltam nála, akkor énis odaléptem a telefonhoz, hogy mi van? Szerencsétlen hülyegyerek hebegett-habogott, majd mikor már mindketten üvöltöttünk vele, kinyögte, hogy "feketelistán" van unokatesóm a banki tartozása miatt! Igen már behajtáson volt, de sikerült neki egyezkednie, ezenkívűl már van rendes munkahelye, szóval tudja fizetni a részleteket és azt a sz***s kb 6 ezer forintot a netre havonta.


Mégis mi ez? Ennek a szerencsétlen ügyintézőnek megjegyeztük a nevét, azért mindennek van határa. Mocskos, undorító cég, kihasználják, hogy ezen a helyen nincs konkurencia (falu Zalában)


Érik a feljelentés a fogyasztóvédelemnél. Meg mi ez, hogy ilyen szerencsétleneket alkalmaznak az ügyfélszolgálaton? Úgy hadart, hogy 3x meg kellett kérdezni, hogy most mi van.



2015. márc. 10. 13:28
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

Telekom egy szemét cég,a legszemetebb!!!


Mobilnet Teelnornak nincs???

Mert ott van korlátlan közösségi oldal és böngészés opció, pl 10GB csoamg+ez az opcio 4990/hó


AZ meg nem megoldás, hogy akkor nem kap!


Akkor azt kellen mondani hogy:

OKÉ haver bekötjük, de kifizeted a 18.000-es kiépítési díjjat, fizeted a listaárat (amíg a tartozás a bak felé nem rendeződik) és ha késel a fizetéssel, azonnal kikapcsoljuk!!


Ez még így mindig elfogadhatobb lenne, mint ahogy most van!


Amúgy meg igaza van akérdezőnek!



Saját tapasztalat, aki tudja KERÜLJE a T-t!!

2015. márc. 17. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

Kedves kérdező!


Idézem a Telekom jelenleg hatályos Általános Szerződési Feltételeit:

"Fizetőképesség vizsgálat


A szolgáltató az előfizetői szerződés megkötése és annak hatálya alatt bármikor, jogosult az előfizető fizetőképességét akár harmadik személyek igénybevétele útján vizsgálni és az ehhez szükséges információkat illetve az ezeket igazoló okmányokat kérni az előfizetőtől. A vizsgálat eredményének függvényében a szolgáltató jogosult a szerződéskötést megtagadni, vagy a szolgáltatás igénybevételét vagyoni biztosíték, óvadék vagy egyéb más biztosíték (pl: bankgarancia, kezesség, előleg stb.) adásához kötni.


Amennyiben a Szolgáltató a szolgáltatás igénybevételét előleg, vagy más biztosíték megfizetéséhez köti, és azt az Előfizető nem teljesíti a számlában megjelölt beérkezési határidőre, úgy jelen ÁSZF 2.3.2. pontjában meghatározott előfizetői hozzáférési pont létesítésének határideje meghosszabbodik a késedelem időtartamával.


Az előfizető által visszautasított fizetőképességi vizsgálat esetén a szolgáltató a szerződés kötését megtagadhatja."

Forrás: [link]


Tehát a Telekomnak ez jogában áll. Hiába mész a Fogyasztóvédelemhez, ők vissza fogják ezt dobni, mert a Telekom szerződési feltételeiben ez benne szerepel.


Hogy miért tesznek ilyen kitételeket? Mondok egy példát rá - magam is távközlési szektor (nem Telekom) közelében dolgozom - onnan hallottam az alábbi valós történetet:


Szóval vidéken kis szolgáltatóhoz jön egy megrendelés: kell net a bodzázásból és vasazásból élő honfitársainknak. Szerelő kimegy - és bár a körülményeket gyanúsnak találja - beköti.

Eltelik egy hónap - nem fizetnek. Eltelik két hónap - nem fizetnek.


Ügyfélszolgálatos hölgy - mivel kis cégről van szó - felhívja az ügyfelet, hogy mikor lesznek hajlandóak fizetni. Jön is a válasz: "jájj, legyenek má' szívesek egy kis háládékot adni, há' szül a lányom, legyenek má' emberségesek". Ügyfélszolgálatos nyel egyet, jó, megbeszéli a főnökséggel. Főnökség - mert jó fejek - rábólint. Ügyfélszolgálatos visszahívja az ügyfelet: rendben kapnak egy hónapot.


Egy (kettő) hónapra rá megint nem fizetnek. Ügyfélszolgálatos hölgy újból felhívja a renitens ügyfelet - nem veszik fel. Szerelő kimegy, hogy leszedje a végponti berendezést - sehol senki, és a berendezést is elvitték.


Majd a renitens ügyfél - nagyon valószínű - rokona ugyanabban az utcában, hasonlóképp cselekedik: megrendeli a netet, kifizet egy hónapot, aztán többet nem - szerencsére a végponti berendezés visszaszerezhető.


A sokadik ilyen eset után már ez a kis cég jól meggondolja, hogy beköt-e hasonló pénzügyi helyzetű delikvenst, mert ők profitból élnek, és nem engedhetnek meg maguknak akár több milliós kintlevőséget - mely sok esetben nem hajtható be - mert az bevételkiesést eredményez, ami hátráltatja a további fejlesztéseket, csökkenti a versenyképességet és ez így tömeges lemondásokhoz vezet (mert az ügyfélnek kell a több sáv).


Az állami, európai uniós támogatásokat lenyúlják mások, így a cégnek hitelt, kockázati tőkét kell mozgósítania; elbocsájtásokat kell eszközölnie.


Persze lehet mondani: a Telekomnak ez meg se kottyan. Hát azért nem örülnek a részvényesek, a külföldi tulajdonosok az ilyen fizetési hajlandóságnak - minimum 10-szer meggondolják, mielőtt fejlesztéseket terveznének.


A szerencsétlen ügyfélszolgálatossal üvöltözni meg teljesen hibás stratégia.

Az ügyet nem segíti elő, csak a szerencsétlen fiatal kis betanított ügyfélszolgálatost - aki nem tehet az egészről - frusztrálod vele (és mi lesz ha megjegyzitek a nevét? BTK 164. §?), és csak magadról állítasz ki negatív bizonyítványt.

2015. márc. 17. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim válasza:

Az előttem szólónak teljesen igaza van! Amennyiben az Ügyfél nem felel meg a pénzügyi előminősítő vizsgálaton, akkor nem fog szerződést kötni vele a szolgáltató. Lehet menni a fogyasztóvédelemhez és az NMHH-hoz, legfeljebb kiröhögnek. Bár annyival még kiegészíteném, hogy:

ÁSZF 14.5."Egyéb kötelezettségek, felelősség. Az előfizető tudomásul veszi, hogy az előfizetői szerződés keretében igénybe vett szolgáltatás használata során. különösen az ügyfélszolgálat igénybevételekor, tartózkodik a zaklató, a közízlést és az emberi méltóságot sértő magatartástól."


Felírtad az ügyintéző nevét? Hmm szép teljesítmény. Az enyémet is gyakran fel szokták. Bár soha nem fogom megérteni hogy miért, sokra nem mennek vele, és kettőnk közül úgy is én vagyok az, aki tudja hogy hol lakik a másik. :)

2015. ápr. 4. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!