Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Egy hálózati kábel nincs...

Egy hálózati kábel nincs bedugva?! Mi a probléma? Többi lent.

Figyelt kérdés
Épp játszok, internetezek, sőt ha nem csinálok semmit akkor is időnként a modemen elkezd villogni, a gép azt jelzi hogy egy hálózati kábel nincs bedugva, és az internet kapcsolatom is elmegy. Ezután 5-10 perc múlva elkezd újra felállni a rendszer, és egy 10-15 perc múlva vissza jön az internet. Egy nap többször is előfordul.(Modem: Cisco, Hálókártya: Intel(R) 82566DM Gigabit Network Connection)
2011. dec. 22. 17:01
 1/10 anonim ***** válasza:
Melyik szolgáltatód van, nem UPC?
2011. dec. 22. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Rossz a csatlakozó :) nézd meg hogy nem e lötyög :)



[link]

2011. dec. 22. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Szolgáltatóm: T-Home

Kábel: nem lötyök.

Létezik e az, hogy Konvektor alatt van a kábel, és a konvektor lefelé meleget fúj, és felforrósodik a kábel?

2011. dec. 22. 17:20
 4/10 A kérdező kommentje:
*lötyög
2011. dec. 22. 17:20
 5/10 anonim ***** válasza:

lehet hogy a modemmel van baj!

pontosabban milyen modem?cisco oké. de mi a típusa?

2011. dec. 22. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Cisco EPC3925
2011. dec. 22. 17:54
 7/10 anonim ***** válasza:

Nálam ugyanez a jelenség volt és a szolgáltatónál volt a hiba. Javították folyamatosan de tagadták. Kb két hétig volt sz@r, néha 12 órán keresztül.

Ha szomszédtól meg tudod kérdezni és ott is hiba van, akkor szolgáltató.

A modemen a LED-ek rendben világítanak? A géped kapcsolatát jelző LED világít? Így ki lehet szűrni a hibát.

2011. dec. 22. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Igazából csak nekünk van IPTV. Amikor van internetkapcsolat akkor normálisan világít az összes LED. Amikor megszakad, akkor az összes elkezd villogni. 1-2 hete áll fenn a probléma. Lehetséges hogy a szolgáltatónál van a hiba. De sokan mondják hogy bekaptam egy vírust ami ezt csinálja, más a driver-t hibáztatja amit már újra raktam.
2011. dec. 22. 18:23
 9/10 anonim ***** válasza:
Mobilnet hotspot eszközzel: ugyanezt játssza, de nem az USB port, hanem az ESET Smart Security5 tűzfala az oka. Ha valamit észrevesz, akkor megszakítja a kapcsolatot. Megnéztem a beállításokat, a hotspottal sincs gond, Sicontact szerint a Felhő az oka. Ismeretlen kártevőre is ugrik.
2011. dec. 22. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Modem tápja volt a gond.
2012. febr. 15. 17:20

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!