Máshol is ennyire rosszak a Vodafone-UPC szolgáltatásai, vagy csak itt?
Előre leszögezném: nem panaszkodásból vagy hirtelen felindulásból készült a kérdés, miután mostanra a dühöt az őszinte kíváncsiság vette át, amit az ügyfélszolgálat nem tud kielégítően csillapítani.
Jelenleg Budapest I. kerületében lakunk. Amióta a Vodafone átvette a UPC-t, nem túlzok, hetente több órára elmegy az internet és a tévé. A probléma okát és fennállásának időtartamát sohasem tudják megállapítani. Az ügyfélszolgálat mindig tisztában van a problémával, szóval nem kifejezetten a mi készülékeinkkel van a baj, ám arra a kérdésre, hogy ez miért van, vagy hogy csak itt van-e mindig baj vagy máshol is, sosem kaptunk eddig választ. Korábban egyébként a 14. kerületben laktunk, és ugyan akkor még UPC volt, de szerintem két év alatt egyszer ment el a net.
Szeretném, ha leírnátok a tapasztalataitokat, kíváncsi vagyok, hogy Budapesten kívül, és más kerületekben is ugyanez-e a helyzet, mert ha tényleg ennyire súlyos, mindenképpen váltani szeretnénk a hűségidő lejárta után.
Köszönöm!
UPC príma volt. Vodafone nem annyira. Frissítést ugyan éjjelre ígérték (Bp. 11. ker.), ehhez képest utána 2 nap - egymás után -, 17 óráig nem volt szolgáltatás. Fél óra míg elérhetők a telefonon.
Nem tudom központilag nem lehet-e kitenni valami értesítést, hogy bekapcsoláskor megjelenjen valami értesítés: karbantartás miatt nincs adás3internet...?
Le lehet pontozni, de amúgy mostanában rengeteg helyen cserélik a hálózati berendezéseket, fejlesztések vannak, ami nyilván bizonyos szinten érinti a szolgáltatás stabilitását. A UPC rendszere elavult volt, a maximális csomag 500-as volt, amit igénybe lehetett venni, a környéken is cserélték az elosztó dobozokat, optikai fejlesztések is vannak.
Egy technikai fejlesztés után hosszútávon jobb lesz és stabilabb.
Tovabb megyek, meg Erdélyben is pocsék a Vodafone, mig Upc idejeben majdnem tokeletes volt.
Itt nem megy el a net olyan gyakran, de sebesseg csapnivalo a szerződéshez képest.
Budapest, XI. kerületben volt egy tévés probléma, néhány csatorna helyén csak sötétség volt napokig. Viszont amit méltányolok: a Voda ügyfélszolgálata csak a bejelentéstől számított következő hétre tudott szerelőt küldeni, és most kaptam értesítőt, hogy az így kimaradt napokra osztott pénzt jóváhagyják a következő számlán.
Szóval vannak gondok, de legalább korrekt a hozzáállásuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!