Vodafone (ex-UPC) vezetékes internet szolgáltatás másnál is kritikán aluli az elmúlt hetekben? (Fejér megye)
Figyelt kérdés
Az utóbbi 3-4 hétben naponta több alkalommal nincs internet szolgáltatás órákon keresztül.
A héten pl. kétszer 12 órán át nem volt net, de mindennapos hogy 1-2 órára naponta 6-8 alkalommal elmegy a net.
Az ügyfélszolgálat nem veszi fel a telefont, elérhetetlen, 20-25 perc várakoztatás (szól a gépi zene) után sem kapcsol senkit. Az kiírt aktuális karbantartások nem fedik a valóságot.
Semmilyen tájékoztatást nem adnak hogy meddig fog ez tartani, több ezer forintot költöttem már arra, hogy hallgatom a zenét telefonon miközben várom hogy kapcsoljon valakit az ügyfélszolgálaton...
2021. júl. 24. 02:18
1/3 anonim válasza:
A júpíszí soha nem a stabilitásáról volt híres, de mióta a Voda megvette, igazából tojnak bele az egészbe.
2/3 anonim válasza:
Ja, és igen, az ügyfélszolgálata meg kritikán aluli. Múlt héten én 35 perc után untam meg a várakozást, és inkább bementem személyesen a kirendeltségükbe.
3/3 anonim válasza:
Másfél órákat várok, míg végre beszélni tudok valakivel. Mióta átvették a UPC-től, napi szinten szakadozik a net. Hosszabb- rövidebb időkre teljesen kiesik a net. Magasról nem érdekli őket. Szolgáltatót fogok váltani az biztos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!