Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vodafone (UPC) vezetékes...

Vodafone (UPC) vezetékes internet, valaki megtudná mondani hogy mi a bánatos ... csinálnak, hogy hetek óta minden nap 6-10 órákon át nincsen internet?

Figyelt kérdés

És hogy ez meddig tarthat?

Mivel az ügyfélszolgálat elérhetetlen, 40 perc után sem veszik fel a telefont, az email-es hibabejelentésre nem reagálnak semmit így halvány lila fingom sincs meddig fog ez tartani.



2021. júl. 31. 04:29
 1/6 molnarmarcell21 ***** válasza:
32%

Nálam nincs semmi baj.

Én chaten próbálkoztam náluk korábban, ott reagáltak azonnal.

2021. júl. 31. 05:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nálunk is ez volt a probléma, csak aztán addíg csesztettük őket amíg csak a wifi szarakszik néha.
2021. júl. 31. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Huh, de jó, hogy szeptemberben inkább a Telekom optikai kábeles netét választottam. Azóta leállás csak a vihar miatt volt egy félóra leállás.
2021. aug. 2. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim válasza:
Nálunk ez megy évek óta. Másfél óra várakozás után tudok végre valakivel beszélni. Kiküldenek egy madarat aki megnézi a dobozt minden alkalommal, majd tárogatja a karjait, hogy szinte minden rendben van. Majd még megnézik. Lehet egy új beltéri egység nem ártana. Majd cserélik... Azt hiszem ideje lesz szolgáltatót váltani.
2021. aug. 23. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nézd meg a Digit, az is jobb ennél, de ha van optikai kábel az oszlopon, derítsd ki, hogy Telekom vagy melyik cégé? Az a legjobb. Nagyon vékony kábel, nem nagyon látszik, de az oszlopok tetején vannak a dobozok.
2021. aug. 23. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Pont tegnap, vagyis több mint 20 nap után (ugye 0-30 napon belül kötelesek válaszolni) az írásos hibabejelentésemre ezt az üzenetet kaptam:


Kedves Ügyfelünk!



2021.07.29-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.


Mióta ez a moslék vodafone felvásárolta a UPC-t kritikán aluli a régi előfizetőkhöz való hozzáállásuk.

Emlékszem anno mikor volt valami, és hívtam a UPC-t legfeljebb 5-8 perc után felvették a telefont.

Most összesen 3800 forintot telefonáltam el arra 1 hét alatt, hogy hallgattam a gépi zenét várakoztatás közben, anélkül hogy bárki felvette volna a telefont.

Mivel nem vodafone hálózatból hívtam az ügyfélszolgálatot, így igen ennyi pénzt bäsztam el a semmire. Hozzáteszem azóta se veszi fel senki a teéefont az ügyfélszolgálaton :D

Szánalom ez a cég, de megtehetik ezt az ügyfelekkel mert olyan hatalmas vállalattá nőték ki magukat, hogy leszarják ha elvesztenek pár ezer előfizetőt az undorító hozzáálásuk miatt. Jön helyettük majd másik több tízezer.


#5 mind a 3 nagy net szolgáltató elérhető nálam (optikai és analóg is), de jelenleg a váltás nem opció.

2021. aug. 23. 23:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!