Vodafone (UPC) vezetékes internet, valaki megtudná mondani hogy mi a bánatos ... csinálnak, hogy hetek óta minden nap 6-10 órákon át nincsen internet?
És hogy ez meddig tarthat?
Mivel az ügyfélszolgálat elérhetetlen, 40 perc után sem veszik fel a telefont, az email-es hibabejelentésre nem reagálnak semmit így halvány lila fingom sincs meddig fog ez tartani.
Nálam nincs semmi baj.
Én chaten próbálkoztam náluk korábban, ott reagáltak azonnal.
Pont tegnap, vagyis több mint 20 nap után (ugye 0-30 napon belül kötelesek válaszolni) az írásos hibabejelentésemre ezt az üzenetet kaptam:
Kedves Ügyfelünk!
2021.07.29-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.
Mióta ez a moslék vodafone felvásárolta a UPC-t kritikán aluli a régi előfizetőkhöz való hozzáállásuk.
Emlékszem anno mikor volt valami, és hívtam a UPC-t legfeljebb 5-8 perc után felvették a telefont.
Most összesen 3800 forintot telefonáltam el arra 1 hét alatt, hogy hallgattam a gépi zenét várakoztatás közben, anélkül hogy bárki felvette volna a telefont.
Mivel nem vodafone hálózatból hívtam az ügyfélszolgálatot, így igen ennyi pénzt bäsztam el a semmire. Hozzáteszem azóta se veszi fel senki a teéefont az ügyfélszolgálaton :D
Szánalom ez a cég, de megtehetik ezt az ügyfelekkel mert olyan hatalmas vállalattá nőték ki magukat, hogy leszarják ha elvesztenek pár ezer előfizetőt az undorító hozzáálásuk miatt. Jön helyettük majd másik több tízezer.
#5 mind a 3 nagy net szolgáltató elérhető nálam (optikai és analóg is), de jelenleg a váltás nem opció.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!