Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Garancia intézés, mit kellene...

Garancia intézés, mit kellene most tennem?

Figyelt kérdés

A fejhallgatóm jobb oldali hangszórója elnémult, a hiba nagy eséllyel a fejhallgatón belül található (mivel a fülpárna különböző pozíciókban még szól), beadtam garanciáztatni, de ők nem hajlandóak kicserélni, mert a kábelen van egy görbület (azt állítják, hogy itt tört meg a kábel), ami már első naptól fogva úgy volt, hisz egy fekete kábel fogta össze az egész kábelköteget, a merev kábelvédő felületnek hála meg csak erővel lehetett volna kiegyenesíteni, amivel meg megtörtem volna a kábelt. Felajánlották hogy egy külsős céggel megcsinálják (gondolom ez nekem pénzbe fog fájni), elfogadjam ezt, esetleg küzdjek még vagy vigyem el egy harmadik félnek, aki bizonyíthatja, hogy igazam volt?

Bocsi a hosszú szövegért :)



2017. aug. 3. 14:03
 1/2 anonim ***** válasza:
Lehet egyszerűbb lenne venned 300 hufért egy kábelt és magadnak kicserélni.
2017. aug. 3. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Nem értek én az ilyenekhez :D
2017. aug. 3. 14:15

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!