A PCX kicserélt egy hibás HDD-t, de amit küldtek arra már csak 2+12 hónap garancia van. A fogyasztóvédelmi szabályok alapján a cserélt terméknek nem meg kellene hosszabbodnia az eredeti (12+12 hónap) garanciára?
Figyelt kérdés
2017. júl. 10. 22:21
1/4 PresidentEvil válasza:
.
A cserélt termékre újraindul a garancia, mivel az már egy másik termék. Ha javították volna (szétszedik, megkalapálják, összehegesztik stb), akkor a szervizben töltött idővel meghosszabbodik a garancia, itt ugyanis a saját termékedet kapod vissza.
2/4 A kérdező kommentje:
Tehát akkor újra 12+12 hónapnak kellene lennie a 2+12 hónap helyett?
2017. júl. 10. 22:37
3/4 PresidentEvil válasza:
.
Ha kicserélik a terméket, az olyan, mintha akkor vetted volna. Ha a cég arra a típusra 12+12 hónapot ad, akkor a cserélt termékre is annyi a garancia. Ebben az esetben a termékhez új garancialevél is jár, a garancia pedig a cseretermék átvételének napjától indul.
4/4 anonim válasza:
Nekem ki se cserélték a hibás GPU-mat, ott rohadt egy másfél éves GTX 960 a szekrényemben, amit nem tudok használni. Még egyszer visszaküldöm nekik, és ha tehetetlenkednek meg balf****szkodnak akkor megy majd a feljelentés. Messzire kerülni kell ezt a céget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!