Kötelező a garanciális csere ebben az esetben?
Több mint egy hónapja vásároltam online egyprocesszort, de egy hónapja tönkrement. Visszaküldtem, várakoztattak. De ma végre irtak hogy fefejeződött a garanciális ügyintézés, de nem tudjak se kicserélni, de megjavitani, csak levásárolni tudom, vagy visszatéritik.
De a termék kapható a webáruházban, de drágábban. Nem kötelező ilyen esetben a csere az aktuális ártól függetlenül?
.
A garanciális ügyintézésnek és a bolti árukészletnek nem feltétlenül van köze egymáshoz. A garanciális ügyintézés futhat az egyik szálon, a boltba érkező, eladásra szánt termék pedig egy másikon, ezek nem találkoznak. Ha a nagyker valamiért nem tud cserélni, kiad erről egy igazolást, te pedig visszakapod a pénzed. Az ügyintézésnek itt vége van, a bolt ettől nem tud eltérni! Ha a termék ugyanekkor elérhető a boltban, csak drágábban, nem tehetsz mást, mint hogy a neked visszaadott pénzből (és a saját zsebedből kifizetett árkülönbözetből) megveszed újra a terméket. Ennek már semmi köze nem lesz a garanciális folyamathoz, az véget ért akkor, amikor visszakaptad a pénzed. Ha ezt nem akarod megtenni, kérd vissza a pénzt és vedd meg máshol a terméket.
Persze, ha a bolt nagyon akarja, megoldhatja a "cserét", ez a belső folyamatokon, az üzletvezető, a menedzsment rugalmasságán múlik, de ebben az esetben a bolt olcsóbban adja el neked a terméket, mint ahogy tervezte, erre pedig semmi sem kötelezi.
Köszönöm szépen a válaszokat!
Sajnos tényleg nem cserélik ki... és meg kell vennem drágábban. Pedig azt gondoltam hogy kötelező a csere akkor is ha változik az ár, de nem... Igy jártam sanos :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!