Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Garanciális javítás vagy csere?

Garanciális javítás vagy csere?

Figyelt kérdés
A PCX-nél rendeltem komplett számítógépet (videokártya nélkül) összeszereléssel. Csütörtökön (04.14) kaptam kézhez. Pénteken feltelepítettem a Windows-t és a drivereket. Kiderült hogy az integrált GPU nem ad jelet az alaplapi kimenetre, BIOS-ban átállítva is "No signal" és a monitor kikapcsol. A hétvégén írtam a webshopnak hogy vissza szeretném küldeni a gépet a hiba elhárítására. Váltottam háztól-házig garanciát, de külön cseregaranciát nem. A kérdésem az, hogy így három munkanapon belül jelentkezett és jeleztem a hibát, a hibás alkatrészt cserélik, vagy elküldik szervizbe és heteket várhatok rá? Valamint ilyen esetben nem háríthatják rám a hibát ugye? Mert hardveresen csak annyit nyúltam a géphez hogy beleraktam egy dedikált videokártyát és egy merevlemezt. Válaszotokat előre is köszönöm.
2016. ápr. 17. 19:30
 1/2 anonim ***** válasza:
Pcx-ről lévén szó, könnyen elképzelhető, hogy sokat kell várnod.
2016. ápr. 17. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Mivel 3 munkanapon belül vagy vidd vissza és kérd el a pénzt(ez gyorsabb)
2016. ápr. 17. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!