Mikor, hogyan tudom visszakapni a készülék teljes árát?
Figyelt kérdés
Adott lenne egy vadi új laptop, ami két hét után hibákat produkált. Otthon nem tudtam megcsinálni(azt hittem szoftveres hiba), majd vissza vittem a szervizbe. Felvették a problémát. 3 nap múlva felhívtam a szervizt mégis mi a gond? A laptopnak alaplap problémája van, nem lehet megcsinálni újat kell rendelni. 1 hét múlva felhívtam őket újra, mégis hol tart a dolog. Válaszként azt kaptam, hogy még rendelés alatt van, több információval nem tudnak szolgálni ők sem. Azóta újabb 1 hét eltelt megint felhívtam őket, és mondták hogy teljesen új alaplapot kell legyártani. Valószínűnek tartom, hogy 1 hét múlva sem lesz sehol sem az alaplap, szeretném vissza kérni a gép teljes árát, vagy legalább egy hasonlót kapni. Lehetséges ez, vagy meg kell várnom a javítási időt, ami lehet hogy több mint egy hónap. Ki, mit tud erről?2016. jan. 18. 20:43
1/4 anonim válasza:
Pontosan honnan rendelted? Meg kell nézni a weboldal vagy bolt garanciára vonatkozó részét. A legtöbb esetben ha 2 hétben belül (10 munkanap) meghibásodik az eszköz, cserélni kell (nem javítani), vagy visszaadhatod az eszközt és visszakapod a teljes árát (a postázási árat leszámítva). De ez nagyban függ a cégtől is, viszont elállni a vásárlástól erre jogod van.
2/4 anonim válasza:
Egyéb iránt visszaküldted a cégnek, vagy magad adtad be a szervizbe? Mert ilyenkor minden esetben a cégnek kell visszaküldeni akiktől vetted és őnekik kell intézni a szervizt, cserét, javítást stb.
3/4 A kérdező kommentje:
Egy Dell gépről van szó. Én adtam be szervizbe.
2016. jan. 18. 21:34
4/4 A kérdező kommentje:
Alleban vettem, ott van egy Dell szaküzlet. Ott vettem, de ők azt mondták, hogy nem foglalkoznak javítással, vigyem el a Dell hivatalos magyarországi szervizébe.
2016. jan. 18. 21:39
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!