Ha egy routert visszaviszek garanciális javításra, és ha nem tudják javítani de cserekészüléket sem tudnak adni helyette. Akkor kötelezhetnek-e arra hogy levásároljam náluk az árát vagy én döntöm el hogy az árát kérem e vissza vagy levásárolom?
Figyelt kérdés
2013. nov. 5. 09:53
1/3 anonim válasza:
A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy a fogyasztó vásárolja le a vételárat az üzletben.
Ha a csere amiatt kivitelezhetetlen, mert a kereskedőnek nincs hasonló terméke, úgy értékegyeztetéssel – amelynek alapja szigorúan az eredeti vételár, jótállási idő alatt nem lehet amortizációval számolni – felajánlhat más hasonló terméket. Ezt az ajánlatot akár indoklás nélkül is elutasíthatjuk, ilyen esetben jogilag elállunk a szerződéstől, a vételárat pedig visszakapjuk.
2/3 A kérdező kommentje:
szóval akkor már kérhetem az árát ha én cserélhető antennás routert adtam le és ha ők esetleg nem tudnak adni csak fix antennásat de ugyan olyat?
2013. nov. 5. 10:48
3/3 A kérdező kommentje:
vagy ha pl más márkájú terméket tud adni de nekem olyan nem kell akkor is kérhetem az árát vissza?
2013. nov. 8. 18:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!