Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Miért nem érzékeli egyik...

Miért nem érzékeli egyik számítógép sem a külső HDD-t?

Figyelt kérdés

Tudom, hogy sok hasonló kérdés van, de azért leírom a saját problémámat is. Van egy Samsung M3 Portable külső HDD-m, ami eddig működött rendben, de most egyszerűen nem érzékeli se az asztali gép, se a laptop. Vezérlőpült/Eszközök-nél látja, de például Lemezkezelésnél nem látja. Maga a HDD működik, mert világít és hallatszik a hangja. Illesztőprogramot is próbáltam frissíteni, de kiírta, hogy a legfrissebb van már rajta. Kb. 400 GB adat van/volt rajta, remélem még menthető.

Előre is köszönöm a választ!



2013. jan. 26. 17:37
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%
Kábel esetleg nem tört meg?Az áramot az usb-ről kapja?
2013. jan. 26. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:

Igen, USB-ről kapja.

Nem tudom megtört -e a kábel, így kívülről nem látom, de persze belül még lehet baj. Ezt meg lehet máshonnan is tudni, hogy megtört -e a kábel? Erre utalnak a leírt problémák esetleg?

2013. jan. 26. 18:18
 3/15 anonim ***** válasza:
100%

nézd meg, hogy Windows csökkentett módban mit látsz rajta.

(ha minden OK! minden megvan... az Oprendszerben keresd a hibát)

2013. jan. 26. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:

Csökkentett módban sem ismeri fel.

Plusz elindulásnál a HDD rövid, sűrű sípolásszerű hangokat hallat kb. 10 másodpercig.

Köszönöm a segítséged!

2013. jan. 26. 19:39
 5/15 anonim ***** válasza:
100%

sajnos, nagyon úgy tűnik, hogy meghalt a HDD.

(esetleg, ha nagyon fontos adatok voltak rajta, vannak un. adatmentéssel foglalkozó cégek, de számíts rá, hogy nem lesz olcsó!)


[link]

2013. jan. 27. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:

Az nem jó, sajnos. Voltak rajta adatok bőven, de mindegyik pótolható, tehát inkább nem áldozok rá ennyit. 3 év garancia van rá, még egy éves sincs, úgyhogy gondolom megoldják nekem.

Csak néztem az oldalukon, hogy ilyen fajta nincs nekik raktáron, sőt, még Samsung sincs már nekik. Ilyenkor visszaadják a pénzt, ha nem tudják megjavítani esetleg, ami valószínű? S az eredeti vételárat adják vissza?

Köszönöm!

2013. jan. 27. 14:13
 7/15 anonim ***** válasza:
100%

ha a garanciális szervíz, javíthatatlannak itéli, kitölti a csereutalványt;

ez esetben, abban az üzeletben ahol vásárolta, a csereutalványt leadva, a vásárló választhat:

1. kérheti a számlával igazolt vételár visszafizetését.

2. vállalja, hogy, egy az üzletben lévő, nagyobb értékű készülék árkülömbözetét kifizeti (természetesen ez, nem kötelezhető, de ha még is emellett döntene, természetesen a garancia, az új készülék átadásának napjától számít!

2013. jan. 27. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ!

Ha javíthatatlannak ítéli, akkor szerintem kérem majd vissza a pénzt. 1 éve vettem, akkor még magasabbak voltak a HDD-árak, tehát amit visszakapnék pénzt, abból most jobbat tudnék venni, mert azóta jelentősen csökkentek az árak. :)

2013. jan. 27. 16:23
 9/15 Aeron Johnson válasza:
Hali. Mi volt a gond? Mert most nekem is ez a baja. Szerelő vagy te tudtad megcsinálni?
2013. aug. 1. 01:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:

Szia!

Bevittem oda, ahonnan vettem, ők is megnézték, nekik se ismerte fel sehogy, felküldték Pestre, onnan pár nap múlva leszóltak nekik, hogy nem javítható. Mondták, hogy cserekészüléket adnak és hívnak, ha megérkezik. Pár nap múlva pedig mehettem is érte.

2013. aug. 1. 15:04
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!