Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Érezhető/látható a különbség...

Érezhető/látható a különbség 3ms és egy 0.2ms válaszidő közötti monitornál cs2-ben?

Figyelt kérdés
máj. 2. 09:58
 1/5 anonim ***** válasza:
86%

Nem. De kérdéses, hogy ezek mennyire valósak, mert többféle számítás létezik. Tehát láttam már olyat, hogy az 500hz TN panelen előbb jelenik meg a kép, mint az elvileg totál zéró késleltetéses 240hz OLED-en.


Nyilván ez csak akkor lenne összehasonlítható, ha valahogyan tudnád tesztelni a teljes system latency-t egy hardveres megoldással (ami köld egy klikket a gépen, és vizsgálja a kép elváltozását, és összeveti az időt). Ilyet nem fogsz csinálni, nem csinál senki se, max ilyen komoly tesztekben.


Szóval így annál kell maradnunk, hogy mindkettő nagyon alacsony.

máj. 2. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Közveszélyes Kontár ***** válasza:
23%

Hz is szamit

3ms eleg magas onmagaban tekintve ha csak ezt nezzuk


ms nel is tobbminden is szamithat


meg a panel is szamit milyen


valakik erzekelik a nagyon apro dolgokat is

masik meg a durva eltreseket se veszik eszre


szoval ezt altalanosan nem lehet megmondani


ki kell probalnod

máj. 2. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Közveszélyes Kontár ***** válasza:
29%

[link]


pl egy osszehasonlitos


kerdesedben 15szoros az elteres

itt csak 5 szoros ms tekinteteben persze

máj. 2. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Dehogy számít... Tudod mennyi egy milliszekundum? Egy másodperc EZREDE. Gyakorlatilag bármilyen paramétere fontosabb egy monitornak hobbi szintű játék és általános felhasználás céljára, mint a válaszideje, főleg ha ilyen kicsi értékekről beszélünk.
máj. 2. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
A 3 ms azért már tud zavaró lenni. Na nem azért, mert emiatt fognak lelőni a játékban, hanem a lassú frissítés elmosódást okozhat a képen. Az enyém is ezt csinálja, a leglátványosabban akkor, ha egy szürke háttéren mozgatom a fehér kurzort. Bár abszolút nem kompetitív, teljesen casual játék alatt (nem fontos a frame perfect reakcióidő) nem veszem észre. De 1 ms már bőven jó, az alá menni parasztvakítás és lehúzás (hasonlóan a milliós kontrasztarányhoz egy mezei LCD panelen).
máj. 2. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!