Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Érezhető/látható a különbség...

Érezhető/látható a különbség 3ms és egy 0.2ms válaszidő közötti monitornál cs2-ben?

Figyelt kérdés
2024. máj. 2. 09:58
 1/5 anonim ***** válasza:
86%

Nem. De kérdéses, hogy ezek mennyire valósak, mert többféle számítás létezik. Tehát láttam már olyat, hogy az 500hz TN panelen előbb jelenik meg a kép, mint az elvileg totál zéró késleltetéses 240hz OLED-en.


Nyilván ez csak akkor lenne összehasonlítható, ha valahogyan tudnád tesztelni a teljes system latency-t egy hardveres megoldással (ami köld egy klikket a gépen, és vizsgálja a kép elváltozását, és összeveti az időt). Ilyet nem fogsz csinálni, nem csinál senki se, max ilyen komoly tesztekben.


Szóval így annál kell maradnunk, hogy mindkettő nagyon alacsony.

2024. máj. 2. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Közveszélyes Kontár ***** válasza:
23%

Hz is szamit

3ms eleg magas onmagaban tekintve ha csak ezt nezzuk


ms nel is tobbminden is szamithat


meg a panel is szamit milyen


valakik erzekelik a nagyon apro dolgokat is

masik meg a durva eltreseket se veszik eszre


szoval ezt altalanosan nem lehet megmondani


ki kell probalnod

2024. máj. 2. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Közveszélyes Kontár ***** válasza:
29%

[link]


pl egy osszehasonlitos


kerdesedben 15szoros az elteres

itt csak 5 szoros ms tekinteteben persze

2024. máj. 2. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Dehogy számít... Tudod mennyi egy milliszekundum? Egy másodperc EZREDE. Gyakorlatilag bármilyen paramétere fontosabb egy monitornak hobbi szintű játék és általános felhasználás céljára, mint a válaszideje, főleg ha ilyen kicsi értékekről beszélünk.
2024. máj. 2. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
A 3 ms azért már tud zavaró lenni. Na nem azért, mert emiatt fognak lelőni a játékban, hanem a lassú frissítés elmosódást okozhat a képen. Az enyém is ezt csinálja, a leglátványosabban akkor, ha egy szürke háttéren mozgatom a fehér kurzort. Bár abszolút nem kompetitív, teljesen casual játék alatt (nem fontos a frame perfect reakcióidő) nem veszem észre. De 1 ms már bőven jó, az alá menni parasztvakítás és lehúzás (hasonlóan a milliós kontrasztarányhoz egy mezei LCD panelen).
2024. máj. 2. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!