Miért nem látja a gépem az új SSD-t?
Figyelt kérdés
Meglévő Asus VivoBook S530UA laptopomhoz vettem egy Kingston KC2500-as 1TB-os SSD-t, mivel a SATA-s HDD lassú volt. Beraktam a foglalatba, viszont a gép nem látja (lemezkezelő, Acronis True Image, cmd-se). Nem tudom, mit tegyek, újra beraktam, csomó módot megpróbáltam, de sehogy sem találja.2021. okt. 19. 19:50
1/5 anonim válasza:
ASUS Support [Notebook] Troubleshooting - How to fix Solid State Drive (SSD) problems [link]
2/5 P.O.C. válasza:
Ez az SSD PCIe NVMe interfészes. Nem lehet hogy csak a SATA3 -at támogatja?
Az UEFI -be nincs ilyen beállítás, ami az M.2 csatlakozóra vonatozik, hogy PCIe vagy SATA3 legyen?
3/5 A kérdező kommentje:
Most elvittem szervízbe. Újratelepítik a Win-t, mert annyira tele volt már szemetelve, h az SSD sem dotta volna meg 100 százalékig
2021. okt. 20. 16:58
4/5 anonim válasza:
"Újratelepítik a Win-t, mert annyira tele volt már szemetelve, h az SSD sem dotta volna meg 100 százalékig"
Ne haragudj, de ez egy akkora nagy bullshit! :)
5/5 P.O.C. válasza:
Igen a szervizek tudnak nagyot mondani, főleg ha látják a ügyfelen hogy laikus. Márpedig újra telepítés miatt csak laikusok viszik a gépet.
És az SSD megoldja simán, ha arra rakod újra a gépet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!