Garanciális igénnyel a Notebook.hu-t vagy az Asus-t keressem fel? (Bővebben lent! )
Figyelt kérdés
Asus VivoBook 15 x542u laptopommal adódott probléma. Konkrétan a HDD haldoklik (S.M.A.R.T Status Bad, Bacup and Replace). A kérdés az lenne, hogy a Notebook.hu-hoz vagy közvetlenül az Asus-hoz forduljak a garancia igénnyel? (még több, mint egy év garancia van rajta) Illetve gondolom - mivel garancia időn belül vagyok - ingyenes lesz a javítás/csere (?)2019. júl. 7. 05:28
11/12 anonim válasza:
Ezesetben azonnali adatmentés, majd mehet a szervízbe
12/12 A kérdező kommentje:
Ismét helyzet van :O
Egyelőre se az Asus (az RMA szám miatt írtam nekik is) se a magyarországi szervíz nem reagált az e-mail-emre, viszont a merevlemez változott. Bekapcsoltam a laptopot, hogy megnézzem, képes-e még rá. Már az furcsa volt, hogy nem írta a hibaüzenetet és nem kérte, hogy nyomjam meg az F1-et a folytatáshoz, de a döbbenet ezután jött. A kondíció visszaugrott 52%-ra, a gyenge szektorok száma pedig visszaesett 134-re...Na ilyenkor mi van? o.O
2019. júl. 16. 20:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!