Asus garanciális szerviz, tapasztalatok?
Figyelt kérdés
1 hete vitte el a futár a notebookom, a FixDirectben csinálják. Még nem kaptam értesítő mailt.
A saját tapasztalataitokra és/vagy "rémtörténeteitekre" lennék kíváncsi a garanciás szervizek kapcsán :)
Köszi!
2013. jan. 18. 09:36
1/5 anonim válasza:
Megcsinálják, vissza hozzák. Mi érdekel még?
2/5 A kérdező kommentje:
Kb mennyi időbe telik mire visszakerül, volt-e probléma azzal, hogy sérülten került vissza a szerviztől a gép, vagy a garancia nem volt érvényesíthető, javítás után a probléma nem oldódott meg stb stb stb
2013. jan. 18. 09:48
3/5 Közveszélyes Kontár válasza:
1hét az még nem sok idö.
vanak rémhírek igen de azok megnyugtatnának?:)
attól függ menyire elavult hardverekböl áll és hogy mik ezek pontosan, és hogy mi is a hibája
1hónapon túl már érdemes nyagadti öket hogy tudnak e körübelüli idöpontot mondani
.
ezért kell imádkozni hogy hibátlan (vagy legalábis ami nem hibásodik használhatatlaná) laptopot kapj mikor vásárolsz
4/5 anonim válasza:
Nekem a laptopomban kellett szalagkábelt cserélni és garanciába bevittem... Kicserélték a szalagkábelt..... meg mellette a komplett alaplapot és a merevlemezt, szóval én jól jártam :D.
5/5 anonim válasza:
Nekem ez a cég "csinálta" a Samsung laptopom szervizét, ami úgy nézett ki, hogy 1 hónapig ott volt a gép, majd visszaadták, hogy semmi baja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!