Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan lehetne elérni, hogy...

Hogyan lehetne elérni, hogy az asztali gépem ne kapcsoljon azonnal vissza az alvó üzemmódból?

Figyelt kérdés

Emlékezetem szerint ezt "dilit" minden ismert ok nélkül kezdte el csinálni pár hónappal ezelőtt. Sem az operációs rendszer újra telepítése, sem a DOS alaphelyzetbe állítása nem segít. Lehet alaplapi hiba?

(nagyon kezdő vagyok a szám.tech-ben...)

2018. aug. 6. 14:21
 1/4 Gábor_79 ***** válasza:

Egy parncssoros utasítással kiírattathatod, hogy mi ébresztette fel utoljára a gépet.

Win gomb + R egyszerre megnyom és beírod a mezőbe cmd vagy szimplán kikeresed a start menüben a parancssort. Beírod ezt a szöveget, majd Enter-t nyomsz. " powercfg -lastwake " (idézőjel nélkül) Akkor kiírja, hogy melyik eszköz ébresztette fel. Egyéként ki tudod jelölni innen a szöveget és egérrel beilleszthető a parancssorba, az elgépelést megakadályozandó. [link]

2018. aug. 8. 19:02
 2/4 Gábor_79 ***** válasza:
2018. aug. 8. 19:03
 3/4 Gábor_79 ***** válasza:

[link]

képet próbálnék beszúrni, hogy is nézne ki..

2018. aug. 8. 19:05
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válasz. A javasolt lekérdezést elvégeztem, de sajna a kapott válaszban nem látható sem az ébresztés száma, sem a forrása. (nulla van írva)

Közben kikísérleteztem, hogy ha az eddig használt USB-s egeremet egy PS/2-es csatolásúra cserélem, akkor lehetséges az alvó üzemmód.

Üdv!

2018. aug. 9. 09:17

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!

Adataid védelme fontos számunkra!