Lenovo laptop garancia?
Pont majdnem egy éve vettem egy lenovo laptopot az Auchanban. Elromlott, ismerős diagnosztikát csinált, elvileg a merevlemezzel van baj és ez típushiba. Visszavittem az Auchanba, ahol készségesen be is vették, de elméletileg a szervizelés minimum 3 hétig tart!
A gépen csinálom a sulis dolgaimat meg a munkámat, tehát nem tudok ennyi időt várni. Kérdeztem, de nem tudnak ideiglenesen cseregépet adni erre az időre.
Mit tudok tenni? Szerintem nagyon sok ez a 3 hét (és lehet több is!!), ez nagyon sok kimaradás, vagyis a szervizelés nagy kellemetlenséget okoz nekem. Ilyen módon szerintem kötelesek ideiglenes gépet adni! A kérdésem tehát, hogy ez jogilag hogyan van megszabva? Mennyi lehet a amximális szervizidőtartam? Mikor kötelesek cseregépet adni? stb.stb. Köszönöm a segítséget
Még gyári garanciás, ha jól értem, akkor két évet kaptál, vagy vettél hozzá plusz egyet?
Azt nem értem, hogy típushiba, az én Lenovom lassan két éves lesz és nincs semmilyen hardveres hibája.(G 505). Az igaz, hogy operációs rendszer nélkül vettem az Auchanban.
Egy biztos, cseregépet nem szoktak adni, ezért is jó, ha megbízható boltból veszel olcsón használt IBM-Lenovot és azt használod második gépként. Nekem egy kis x61-esem van, azt viszem magammal, a fő gépemet nem hurcolom sehová. (Megbízható cég pl. az Avocomp, francia cégek használt gépeit forgalmazza, Windowst is telepítenek rá).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!