Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Az Emagos rendelést töröltem...

Az Emagos rendelést töröltem de mégis elküldték?

Figyelt kérdés
6000Ft értekben rendeltem valamit Emagon. A rendelést azonnal fizettem is kártyával, majd 2 percre rá láttam olcsóbban más eladónál a terméket, ezért az előzőt azonnal töröltem még a megerősítés előtt (de ugye ki lett fizetve). Másnapra jelezte a cég hogy vették a törlési kérelmemet és elindították a pénzvisszafizetést. Erre most eltelt pár nap és 2 külön csomagom érkezett. Egyik a második helyen talált (olcsóbb) termék, a másik csomag pedig (feladót látva) az a csomag amit töröltem. Napokkal ezelőtt visszaküldték a pénzt szóval semmi gond nem volt de mégis kiküldték a terméket. Mit csináljak?? Lesz belőle baj ha nem küldöm vissza? Szóljak? Nyílván én csak akkor adom fel nekik ha előre elküldik a postaköltséget. Mit csinálnátok? Járt már így valaki? Nem kaptam tőlük üzenetet azóta sem.
2021. máj. 28. 12:00
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:

Elsőként olvasd el a feltételeket:

[link]

2021. máj. 28. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
61%
Persze, hogy szólj. Kaptál valamit, amiért nem fizettél, logikus, hogy szólsz. Ha szerencséd van és valami olcsó cucc, aminek a visszaszállítása több lenne, mint a haszon rajta, akkor lehet, hogy azt mondják nem kell visszaküldened.
2021. máj. 28. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
47%

"aminek a visszaszállítása több lenne, mint a haszon rajta"


Miért néznék csak a haszont, amikor a bekerülési árat ugyanúgy elvesztik? Mert akkor szívesen vennék véletlenül egy párszázezres terméket 1000Ft haszonnal, amit így nem kell visszaküldeni

2021. máj. 28. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
Párszázezres terméken nem 1000Ft a haszon...
2021. máj. 28. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 A kérdező kommentje:
Sajnos a szerződési feltételeknél nincs ilyen pont ami egy ilyen problémáról ír. Nekem az a furcsa hogy ők még nem jelentkeztek....
2021. máj. 28. 13:33
 6/21 anonim ***** válasza:
100%
Nem értem a problémádat. Írsz nekik, hogy megkaptad a terméket amit töröltél és visszakaptad az árát is, ha szeretnék, hogy visszaküldd, akkor küldjenek érte futárt.
2021. máj. 28. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
Mert van pár nap türelmi idő, de ugye amit linkeltem ott van, hogy hány nap van az elállásra stb, szóval, ha azon túl küldöd vissza, akkor a szállítási díj már kérdésessé válik. Illetve mintha eltérés lenne abban, hogy kitől veszed, hogy mi vonatkozik rád.., mert az emag nem olyan, mint egy normál cég..
2021. máj. 28. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
64%

Nem zörög a haraszt ha nem fújja a szél.


Csak gondot okozol magadnak is másoknak is ha nagyon erőlteted a témát. A pénzed visszakaptad, nem?

2021. máj. 28. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 A kérdező kommentje:
Igen visszakaptam. Én most inkább nem szólnék.. Tudom nem ez a korrekt de nem én rontottam el. Ha írnak érte természetesen visszaadom de ha nem akkor nem lesz belőle bajom, nem?
2021. máj. 28. 17:01
 10/21 anonim ***** válasza:
Majd meglátod...
2021. máj. 28. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!