Az eBay elküldte németországba a csomagom és soha többé nem látom?
Nos ez a helyzet:
Rendeltem egy csomagot, elküldték Budapestig, de rosszul adtam meg az irányítószámomat, azonban ezt javítottam, szóval nem szabadott volna problémába ütközniük. De a csomag ezután sarkon fordult és elindult Alsdorfba, minden ok nélkül.
Napok óta levelezek az eBayel, de egyszerűen hatástalan, nem lehet panaszt tenni egy ilyen ügyben. Ha.nyitok egy action-t és leírom a problémámat, akkor másnapra bezárják és azt írják, hogy vmilyen nevetséges issue lépett közbe.
Mi a halált kéne csinálnom?
Hol tudom kideríteni, hogy melyik csomagcég volt a hibás?
Az ötlet tetszik, de egyszerűen nincs az eBay honlapján arra felület, hogy ilyen hibát bejelentsek.
Nem az "eBay" küldte el a csomagodat, ugyanis az csak egy netes plattform, hanem az, akitöl vettél valakit.
A "visszafordításhoz" meg neki sincs köze, az kizárólag a posta/csomagküldö szolgálat hatásköre.
Ha rossz címet adtál meg, akkor jogosan küldték vissza, ugyanis te hiába írsz az eladónak vagy az eBay supportnak, neki semmi közük a csomaghoz attól kezdve, hogy feladta az eladó.
Az egyetlen, ami reális dololg, hogy az eladót megkérdezed, milyen céggel küldte a csomagot, és ezektöl kérsz infót. De ha rossz a cím, amit megadtál és ami a csomagon szerepel, akkor az várható, hogy visszakerül idövel az eladóhoz, aki el tudja küldeni neked újra, a jó címre, de a plusz postaköltséget neked kell fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!