Fortumo és sport100.tv nevezetű szolgáltatás hetente
számláz nekem előfizetést, pedig nem iratkoztam fel rá.
(szándékosan)
Ért hozzá valaki?
Figyelt kérdés
Mostani hónapban kaptam egy 18k Ft-os telefonszámlát, meg is néztem hogy mi kerül ennyibe. Kiderült, hogy Fortumo nevezetű szolgáltatás meg valami sport100.tv folyamatosan számlázza nekem az előfizetéseket úgy hogy nem is tudok róla. Lemondani természetesen nem lehet, csomó kamu oldal, orosz cég, van link is hogy hol lehet lemondani, Magyarország természetesen nincs benne, és így igazából ennyi :D előző hónapban is 2k szépen elment erre csak akkor nem vettem észre.
Bárkinek valami ötlete ha van? Nagyon megköszönném! (Holnap megyek be a szolgáltatómhoz hátha le lehet ott mondani)
Egyrészt nem iratkoztam fel semmire, másrészt a [link] egy kamu oldal tartalom nélkül.
Ez hogy lehetséges? A Telenor a mobiltelefon szolgáltatóm, mindenhez személyit kérnek, egy ilyen nyilvánvaló simlihez meg teljesítik a kifizetéseket? A MyTelenor alkalmazásban természetesen semmilyen információ, beállítás nem elérhető a mobilfizetés szolgáltatással kapcsolatban.
2021. máj. 28. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
2/16 anonim válasza:
Sikerült megoldani valakinek ?
2022. jan. 3. 03:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/16 anonim válasza:
Nekem elvileg sikerült… ma reggel kaptam ezt a hoki SMS-t, ragugliztam a 100sport-ra… volt egy oldal 100sport.tv, beléptem, ott írta is, hogy elő vagyok fizetve, volt egy link ahol le tudok iratkozni… katt a linkre és már jött is egy újabb SMS, hogy nem vagyok tovább feliratkozva. Remelem segített:)
2022. jan. 4. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
4/16 anonim válasza:
Jó napot! Segítene valaki hogy hogy kell leíratkozni hogy ne vonják tőlem??
2022. márc. 13. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
5/16 anonim válasza:
Én háromszor "kaptam" tőlük előfizetést, mindháromszor hajnali 3 körül. Megreklamáltam az e-mail címükön, elnézést kértek, és törölték az előfizetést. De azért kiszámlázták...... a Yettelnél reklamáltam, ők nem tudnak mit tenni. Annyit tudtam csak tenni, hogy letiltottam a telefonos vásárlást, csak a mobil parkolást hagytam meg. Így elmehetnek a ..........
2022. márc. 29. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
6/16 anonim válasza:
Milyen e-mail címen reklamáltad meg?
2022. ápr. 24. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 Csaszny Gábor válasza:
Én a support@playwing.com-ra írtam emailt, és mivel kértem a visszautalást, ezért kértek egy számlaszámot is. Azért mindezt csehül, hogy ne legyen olyan egyszerű, de google fordítóval megoldottam.
2022. ápr. 27. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/16 anonim válasza:
Mi a megoldás?
Leirom:
100s.tv/x8b6/ weblap
cs.boku.com. Számlaterhelő
support@playwing.com küldi az üzenetet, hogy nincs előfizetés, akkor miért terheltek mi ez? És mi biztositja, hogy a számla terhelése megszünik.
Bocs, vagy elnézést?
Á, olyan nincs.
2022. aug. 15. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
9/16 anonim válasza:
Én mostanában lettem akaratomon kívül 100Sport.tv előfizető. A honlapon ha aFiókom menüre megyek, akkor nincs leiratkozás. Ha a kapcsolat felvételre nyomok, akkor egy online forom kell kiöltenem a panaszt, ami szép, de csak +362-es mobilszámot fogad el. Akinek sikerült mostanában leiratkoznia, tudna légyszi segíteni, hogy sikérült?
2023. máj. 14. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
10/16 ati.nr1 válasza:
Sziasztok!Sajnos nekem is van egy ilyen problémám.A Vodafone olyan impotens társaság,hogy nem tud semmit tenni annyit mondott,hogy a száz százalék sport tv pörgeti a számlámat heti 1000ft-al.Az ügyintéző sem törölni sem tiltani nem tudta. Küldött üzenetben egy linket de ez semmit nem ér csak egy regisztrációs részt ad be. [link] Lehet,hogy meg kell szüntetni a tel számom. Kénytelen leszek a rendőrséghez és a Nemzeti Média és Hírközlési Hatósághoz fordulni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!