Köteles vagyok visszavenni?
Eladtam egy terméket, amit a vásárló megtekinthetett működés közben, nem volt vele gondja, megvette. Hív másnap, hogy nem működik, visszahozná.
Felajánlottam, hogy megnézem, mi lehet a baja, de ő csak vissza akarná adni és kéri a pénzt.
Lehetséges, hogy a probléma megvolt már a vásárlás napján is, csak nem nézte pont azt egyikünk sem. Lehetséges, hogy nála ment tökre.
Jogosan kérem tőle, hogy megnézhessem és tesztelhessem erre a problémára a dolgot, és csak azután adnám vissza a pénzt, ha a probléma valós? Vagy vegyem vissza szó nélkül...
Köszi a válaszokat.
Most olvasom még egyszer:
"Felajánlottam, hogy megnézem, mi lehet a baja, de ő csak vissza akarná adni és kéri a pénzt."
Igen, ez eléggé gyanús, semmiképpen nem szabad visszavenned, esélyes, hogy szétcseszte.
#7, ezeket te honnan tudod? Mert én nem látom sehol leírva. És azt sem láttam, hallottam, hogy az eladó mit mondott el az áruról előre, azt sem, hogy a vevő mit mondott, és így tovább.
Egyébként nem ez az egyetlen rendelet dönt, az egész szerződésjog rendelkezésünkre áll, hogy életünk végéig haszontalan vitákat rendezzünk az alapján a számítástechnika rovatban egy adásvételről, amely során az eladó örül, hogy megszabadult egy árutól, a fene tudja, hogy milyen körülmények között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!