Marketplace-n Foxposton keresztül kért szállítást egy vevő, de ahogy fogadni akartam a pénzem a bankfiókom valahogy letiltott. Mi történt?
Teljesen meg vagyok ijedve, a bankfiókom nem enged be, kiírja hogy nem engedélyezett a belépés számomra.
Mit csináljak?
Hát igen nem is tudom hogy dőlhettem be ennek. Teljesen új vagyok a Marketpalcen, és mivel 5 csaló írt rám, és mindegyik ugyanazt a módszert használta, azt hittem így működik az alkalmazás.
Már azóta is rámírtak ketten ugyanezzel a szöveggel...
Netbankba 3x elrontod a jelszót letilt. Banki telefonos ügyfélszolgálatot kell hívni és feloldják 0-24 működik legalább is az én bankomnál.
Ha vásárolnának tőled Foxposttal te csak neved és számlaszámod küldöd át, amire utalnak, semmi mást. És te kéred ezeket Foxpost csomagküldéshez: név, mobilszám, emailcím, melyik automatába menjen a csomag, ennyi. Más nem kell.
Aki linket küld amire kattints vagy írja hogy mindent elintéz a szállítással, emailcímed kéri, vagy bármi egyéb kamuszöveget ír mind csaló, tiltsd. Emailed ne add meg.
Régóta hirdetek, sajnos rám is írnak ezek sokszor.
És még valami: ha utánvéttel kérik a csomagot és mégse veszi át a vevő, akkor az oda-vissza szállítás díját te fizeted.
Plusz vannak akik csak ígérik hogy utalnak és átküldik, hová küldd a csomagot aztán utalás sehol és sose hallasz róluk. Mielőtt postázol mindig ellenőrizd, hogy valóban utaltak-e.
Köszönöm utolsó, végülis töröltem a termékeim, mert állandóan írogattak rám azóta is, de persze csak csalók.
Nekem az egész nem ér ennyit, úgyis hirdetem máshol is a dolgaim.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!