Hogyan tudok új eszközt hozzáadni az ügyfélkapu plusz-hoz?
Frankó...sikerult addig eljutni hogy már működik a másik eszközről a hitelesítő alkalmazás, de innentől nem működik arról az eszközről amiről alapból használnám.
Tehát jól értelmezem hogy egyetlen egy eszközön lehet csak a hitelesítő alkalmazással összekapcsolni?





Értem. De hogyan adom hozzá? Most hozzáadtam ugye, működik az új(régi) telefonról. A napi hasznatban lévőről pedig letiltotta.
Most ha megcsinálom ugyanazt akkor a jelenlegi régiről tiltja le és szintén csak eszközről működne.










"Ugyanúgy, mint először. Nem tilt le semmit, csak megváltozik a kód, ezért érvénytelen lesz a régi."
Azért mondom, ebben az esetben nem működik már, csakis az újonnan hozzáadott eszközön futó authenticatorral. Nem értem hogy ha nem tiltja le akkor miért lesz érvénytelen?
"A mostani telefonról exportálod a kódokat, a másikon importálod. Vagy csak simán bekapcsolod a szinkronizációt, és akkor mindkét készüléken meg lesznek a kódok."
Ezt hogy érted? Akkor alapból az ügyfélkapun nem is kellett volna babrálni semmit?





"Akkor alapból az ügyfélkapun nem is kellett volna babrálni semmit?"
Nem hát. Az ügyfélkapunak mi köze ahhoz, hogy te hány eszközön tárolod a kódjaid?
Authenticatorban export, másik telón import, vagy csak simán legyen bekapcsolva mindkettőn a szinkronizálás, aztán kalap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!