Sokszor lefagy a HP 250=es Laptopom, újraindítást követően valameddig tudok vele dolgozni.Valaki segítene?
A Laptopot Emag akcióban vásároltam 2022.október 26.-án!
Kb. 3 hónapja kezdte el a lefagyásokat, amikor a M'Cafe jelezte, hogy az előfizetés lejárt! Az ESET NOD-32-őt haszñáltam 2016 óta, 2025-ig van rá előfizetésem! Azt gondoltam, ez a kettősség okozza a rendszeres lefagyást. A Sicontact-hoz fordultam segítségért, TeamWiewer segítségével átnézte a gépem, frissítette is! Sajnos a lefagyás nem szünt meg, ma pl. számlázás közben fagyott le, alig bírtam elkészíteni a számlát! Tudna-e valaki tanácsot adni, hova fordulhatnék segítségért?
Ha van garancia a gépre akkor én visszaküldeném nekik.
Gép lefagy az rengeteg okból lehet.
Hibás ram, cpu probléma, esetleg merevlemez/ssd probléma vagy egyszerűen csak szoftveres a hiba.
Ha szotveres akkor egy windows alaphelyzetbe állítás segíthetne(elötte a fontos adatokat mentsd le!)
Köszönöm szépen, a gép még garanciális. Május 5.-én voltam bent a szegedi EMAG-nál, de elhajtottak, hogy ők csak a hardveres garanciát vállalják!
További tanács?
Próbálj meg egy windows alaphelyzetbe állítást(elötte a fontosak adatokat mentsd le).
Gyárira visszaállít mindent a gép.
Ha nem javult meg akkor én mindenképp vissza adnám a emagnak, hogy fagy a gép nézzék meg.
Ez pedig ha fagy a gép akkor valószinüleg hardveres probléma(ha az alaphelyzetbe állítás után is jelentkezik)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!