Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » A szerelő betud lépni majd a...

A szerelő betud lépni majd a gépembe?

Figyelt kérdés
Viszem szerelőhöz délután a gépemet. Windows 10 fut rajta, és a fiókom PIN kóddal van ellátva. A szerelő betud lépni a saját fiókjával vagy mit kell ilyenkor csinálni?
2020. jún. 30. 12:06
1 2 3 4 5
 31/46 anonim ***** válasza:
0%

"nem szabad az ilyen jellegű szervizeléseket elvállalni"


:D :D :D


Nagyon remélem, hogy nem egy márkaszervízben dolgozol...

Felhasználóként nekem a garancia miatt nincs más lehetőségem, mint szervízbe vinni adott esetben. Hidd el, én se most látok először gépet, de mi a megoldás szerinted erre? Én nem szedhetem szét, Te pedig nem vagy hajlandó, mert nem adtam meg a hozzáférést az összes személyes adatomhoz. Beszarás. :D

2020. jún. 30. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/46 anonim ***** válasza:
0%
Egy belevaló informatikusnak/szerelőnek nem kell belépnie, hogy megoldjon dolgokat, főleg ha hardware gond van. Ha gyártóhoz küldöd a laptopot pl gariztatni ott se fognak belépni, mert a windowshoz semmi közük pl mert az 3. féltől származó szoftver. Az is lehet, hogy nem is futtatok oprendszert csak oprendszer nélküli szoftvert, akkor mégis hová szeretne belépni? ;)
2020. jún. 30. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/46 anonim ***** válasza:
0%

A törvényt be kell tartani akár tetszik akár nem.


Ha bead egy 'ellenőr' 'javításra' egy laptopot (mert haragszik arra a cégre) akkor mindegy milyen logot töröltek, megvan a lemezkép a beadás előtt és után. Egy per során az alperesnek kell bizonyítania hogy a két állapot közt van e olyan munkafolyamat amivel nem sérti BTK crackelés elleni paragrafusait. Ha nincs akkor jóváhagyta-e ezt írásban a megrendelő. Majd kiderül ezután.. ;)


Viszont ha csak hardverhiba van akkor már javításra beadáskor visszakéred az adathordozókat (ha garanciális okokból ezt magad nem teheted meg). Ekkor kiveszik belőle (előtted) és visszaadják neked, anélkül veszik be javításra csak a gépet.

2020. jún. 30. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/46 anonim ***** válasza:
0%

#32 ez egy elméleti kérdés volt részemről mert a hozzáálláson picit elgurult a gyógyszerem. :)

én is ebben bízok, hogy normális helyen ez nem kérdés.


amúgy nálam (pont emiatt, tehát nem a dokumentumok, hanem a login adatok miatt) a teljes /home titkosítva van, szóval hajrá... :D

megoldás lenne, ha mindenre tennék plusz master jelszót és akkor kit érdekel ha hozzáfér, viszont így kényelmesebb a napi használat.

2020. jún. 30. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/46 anonim ***** válasza:

31


Ne ködösíts, ne magyarázz félre :)

Vannak dolgok, amihez be kell lépni ha tetszik ha nem. Ha ebbe nem egyezel bele, vidd el gépedet máshova, vagy csinálj vele amit akarsz. Nehogy már a szervizes könyörögjön, hogy megjavítsa a kis dolgaidat. :D

Ébresztő, ez van. Nem körülötted és az igényeid körül forog a világ :D

2020. jún. 30. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/46 anonim ***** válasza:

Látom itt azért néhányan keveritek a szezont a fazonnal. nyilván a szervizes sem fog sehova belépni, ha nem muszáj. Viszont ha bármit be kell állítani au adott account alatt, akkor be kell lépni. ez ilyen egyszerű. azt meg kell beszélni a megrendelővel. Vagy találnak rá megoldást, vagy nem.

Össze vissza vitáztok butaságokon. :)

2020. jún. 30. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/46 anonim ***** válasza:
0%
35: Milyen dolgok vannak amihez gariztatás alatt be kell lépni? Semmilyen.... a garancia nem terjed ki a szoftverekre.
2020. jún. 30. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/46 anonim ***** válasza:
Ki beszélt garanciáról? :D :D szervizelésről van szó. Szerinted csak addig kell a szervíz amíg a garancia szól? :D
2020. jún. 30. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/46 anonim ***** válasza:
22%

#35 fordítva ülsz a lovon barátom!


ÉN fizetek, a szervizes pedig megcsinálja amit kérek. Vendéglátós voltál a Balatonon? Utoljára ott láttam ezt az elvet. :D (Bele is buktak a '90-es évek végén, mikor már a németek se mentek oda nyaralni...) Tudod: a szolgáltatás van az ügyfélért és nem fordítva. (Mondom ezt úgy, hogy én is szolgáltatást nyújtok másoknak.)


Nem kell könyörögni, ott a megoldás a #35-ös válaszában. Hardverhiba esetén szépen kiszedi belőle az ssd-t, odaadja, majd a géppel azt csinál amit akar.


A szoftveres probléma esetén pedig nem hinném hogy ott kell hagyni. (Fogalmam sincs, nem vittem még szervízbe gépet szoftver probléma miatt.) De gondolom az helyben (ügyfél jelenlétében) megoldható. Pl driver frissítése vagy egyéb apróság.


Ha pedig márkaszervízként emiatt elküldenél, lazán felnyomnálak a fogyasztóvédelemnél, mert nem tudom érvényesíteni a garanciát (az ugye hardverre szól, tehát hardverproblémáról beszélek, nem szoftver. arra nem is szól a garancia). :)

2020. jún. 30. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/46 anonim ***** válasza:
37%

lol!


Nem nem. :) Te fizetsz akinek akarsz, a szervizes megcsinálja, HA elvállalja. ez így működik barátom. :) A hasonlatod pedig több sebből vérzik, gondold át. :)

2020. jún. 30. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!