Miért rajonganak a kimmi raikkonen-ért?
azt veszem észre hogy ahírekben is elég sokat foglalkoznak ezzel meg facebokun is látom hogy hú de jó meg érdemes lesz nézni emiatt a fo1-et.
de miért rajonganak érte? (azért mert nem nevet?)jégember
Sajnállak, hogy ha te magad is elhiszed amit mondasz.
Valóban öngól magadnak! Mindenféle körültekintés nélkül írogatod a sületlenségeket. Kiállítottad a bizonyítványt magadról, nekem már nincs is mit hozzáfűznöm.
Jobbulást kívánok!
#22
Azért mielőtt még le...... magad, olvasd el hogy mi volt a kérdés. Nem arra volt kíváncsi hogy te hogyan fröcsögöd tele az oldalt azzal hogy mennyire szerelmes vagy belé, hanem arra hogy miért kedvelik sokan. A vezetői tudása miatt? Blóáh, akkor Vettelt, Alonsot, Hamiltont, Buttont, Schumachert, Rosberget stb 10szer jobban kedvelnék, mert ennyivel jobbak nála. Egy kitalált média figura, semmi több. A melegeknél, meg a korosodó hölgyeknél ezzel nagyon betaláltak. De valljuk be azok közül akik kicsit jobban benne vannak az F1-ben azok között elenyésző a kimifanok száma. Mert nekik az számít ki hogy vezet, nem a körítés. A vezetés meg Kiminek soha nem volt erőssége.
Tényleg sajnállak. Már a negyede sem igaz amit mondasz, de ha téged megnyugtat, hogy hülyeségeket beszélsz, akkor örülök neki.
Kezdjük ott, hogy nem az öreglányok, hanem a tinilányok vannak megőrülve Kimiért.
Ha Schumacherék 10x jobban vezetnek mint Kimi, akkor miért is mondtak olyan nyilatkozatokat, hogy a Ferrari nem merte megkockáztani, hogy Schumacher mellett legyen Kimi, nehogy ledöntse a bálványt. Ezért jöhetett csak akkor, amikor visszavonult.
És 2009-ben, mikor Massa megsérült, talán nem a nyaksérülés tartotta vissza Schumachert, hogy beüljön újra a kocsiba, hanem az, hogy 2 pilóta is elvérzett mellette a sz.ar Ferrarival, és nem akart 3. áldozat lenni.
Én a kezdetektől követem Kimi pályafutását, úgyhogy lehet többet láttam tőle, mint te, aki talán 5 éve néz F1-et.
A másik, hogy autószerelő vagyok, márcsak ezzel is többet konyítok hozzá, hogy mit kell kibírnia egy kocsinak, és mit nem. A harmadik, hogy szimulátoros ligában versenyztem, ahol igencsak reálisak a körülmények, és közelebbi képet kaptam, hogy milyen apróságokon múlik egy jó szereplés.
És a kérdésre válaszoltam, amikor a hülyeségeidet cáfoltam. Nem ferdehajlamú szemszögből ítéltem meg Kimit, mint ahogy ezek szerint te teszed a saját kedvenceddel.
Amúgy sem a zsánerem a kék szem, és szőke haj. Sőt, ezek ellenére győzött meg,hogy mennyira jó fej, és jó versenyző.
22 éves létedre elég dedósan kezeled a témát.
De bízom benne, hogy egyszer kigyógyulsz belőle, mert a végén még hisztis kislánynak néznek. Ja bocs a nemed nem tudom, lehet az is vagy. Akkor viszont kitartás, pár nap és elmúlik a havid.
#24
Autószerelő vagy? És a szakmunkásban megtanítják, hogy egy hi-tech versenyautónak mit kell kibírnia? :)))
A szakértők is megmondták, hogy széthajtotta az autóit. A saját szerelői és mérnökei mondták ezt, innentől egy magát autószerelőnek hazudó suttyó ezt nem fogja megcáfolni. :)
Amúgy vicces megfutamodásról beszélned pont Kimi kapcsán. Ismét csak öngóóól.
Basszus te valami bébiszitter lehetsz.
Azok értenek ennyit hozzá.
Szerinted nem tanítanak motorgyártást, felépítést, és, hogy egy motornak mitől lehet baja....?
Én nem bébicsősznek tanultam, hanem ilyenekkel foglalkozom. Az meg, hogy a szerelői, meg a csapatfőnökök olyant mondtak, hogy ő hajtotta szét a kocsikat, az a legnagyobb hazugság. Ilyen nyilatkozat még véletlenül sem volt, csak az ilyen hozzáértők mint te, feltételezgették.
Pont ellenkezőleg volt, bocsánatot kértek tőle többször is, mert nem rajta múlt a siker, hanem a technikán.
Hány éves vagy áruld már el, mert 16 év alattiak szoktak ennyi marhaságot írni, meg el is hinni amit kitalálnak.
Ami nem vág bele a valóságba, az a hazugság. Mivel az én állításom a valóság, ezért könnyű eldönteni ki beszél hülyeségeket.
Egyi F1-es motor sem pörgött még 20000-et percenként!
Jobban figyelj legközelebb mit írsz, mert ez megint egy baromság. A mai mororok meg vissza vannak korlátozva 18000-re, szóval mégjobban kell bírni. Azt meg, h egy ilyen motor mit bír ki az adott pillanatban, azt több dolog befolyásolja. Leginkább az, hogy mennyire kiforrott. És abban az időszakban, amikor kifingottak a Mclarenekben a mocik, nem volt motorfejlesztési tilalom. Ezért állandóan változtattak rajtuk, hogy minél inkább kihegyezzék a teljesítményüket, és ez sokszor a tartósság rovására ment, főleg egy újítás után. Egy ilyen motornak is az az alapvető igénye, hogy megfelelő hűtése és kenése legyen, és akkor nincs gond. Csak egy F1-es mocinál nem könnyű megoldani, hogy a nagyobb teljesítménnyel járó plusz hőterhelést hogyan semlegesítsék nagyobb változtatás nélkül, hogy ne emelkedjen a haszontalan tömeg.
De olvass utána, akkor majd te is tudni fogod, még autószerelőnek sem kell lenned, csupán ne a kitaláld dolgaiddal próbálj értelmes embereket meggyőzni. Az oviban biztos tátott szájjal beveszik még amit mondasz, de végzős általános iskolások előtt ne próbálkozz, mert még kiröhögnek.
#28
Nem akarok beszólni a nagy szakértőnek, de csak pár éve van fordulatszám limit. Előtte nem volt és a motorok 20000 fölött pörögtek. De persze ezt egy autószerelő biztos jobban tudja :P :D
mielőtt még további archarcba kezdenél itt a cossie v8-asa amint a dyno-n lazán kipörgeti a 20 k-t :)
http://www.youtube.com/watch?v=U3rBFyOQQgs
Egyébként mit csinálsz a műhelyben? Takarítasz, vagy kávét főzöl. Esetleg a főnök ceruzáját hegyezed? :)
Ismerem a vidit, és egy tesztpadon persze, hogy leforgatják mit tud, csak olyan videót keress nekem, ahol az autóban is hagyják leforgatni 20000-ig.
Raikkonen alatt füstöltek el a 19000-et pörgő mororok, nem a próbapadon a mérnökök asztalaán, ahol a pályahőmérséklet mint tényező kiiktatásra kerül.
Szóval tudják a motorok persze, csakhogy versenyen 20000-et soha nem hagyták, h pörögjön tehát ez az adat mellékes.
És ha hagyták is volna ennyit pörögni, az csakis azért lehetett volna, mert a mérnökök úgy ítélték meg, hogy annak azt is ki kell bírnia egy egész versenytávon.
Nah megszólalt ismét a szakértő. Nem sok versenyt nézhettél 2009 előtt. Ott minden napos volt, hogy a kis mutató bőven a 20 k körül mászkált, sőt a Hondánál 21 k is meg volt.
Példának okáért jútúb első találat.
http://www.youtube.com/watch?v=_HwHgEWnpfs
Szal öreg lehet neked kéne néha utána olvasni a dolgoknak. :P .D Lehet akkor meg lennéne a Kimi megint széthajtotta nyilatkozatok is a mekitől. :DDD
Nah égeted még magad? :)))
Ez a mutató tényleg beleért a 20000-be, csak éppen azon a dolgon nem változtat semmit, hogy Kimi alatt 19000-en mentek el a motorok. Szóval ez is megerősítés abban, (köszi a vidit)hogy a 20000-et is bírnia kéne, nemhogy a kisebb fordulatokat, mint anno a Mclaren. Köszi a bizonyítást, hogy a motorépítésből adódó hiányosság okozza a problémát. Tényleg elnézést is kérek, hogy nem néztem utána az egyik leggyengébb autó fordulatszámának, de általában az első 10-et követem.
Egy pontot kapsz tőlem a keresgélésért, így tovább, akkor talán ráakadsz olyan infóra is, ahol a Kimivel kapcsolatos dolgokat az ő autóján vizsgálod.
Végülis lehetne mondani, hogy a hülye kimi alatt szét ment a moci, pedig a honda 2006-ban leforogta a 20-at, csak ennejk semmi értelme.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!