Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » 4day split heti 3 edzéssel...

4day split heti 3 edzéssel mennyire rossz, min lehetne javítani?

Figyelt kérdés

Viszonylag kezdő vagyok, régebben úgyahogy próbáltam full body edzést de nem tetszett nem tudott eléggé lefárasztani.

Most hogy elkezdtem osztottan, jól meg tudom edzeni magam, és így kedvem is van csinálni. Viszont heti 3-4 napot (3 általában) edzek, megvannak a gyakorlatok amiket "szeretek" csinálni de ezek 4 napba férnek bele (edzés hossza/energia miatt).


Nem akkora baj ha a 4. nap csúsztatva van köv. hétre? csak lassabb lesz kicsit a fejlődés?


Vagy hogyan lehetne hogy ugyanúgy "kimerüljek", de egy izomcsoport gyakrabban kerüljön sorra, de ugyanezeket a gyakorlatokat csinálhassam?


Ezeket csinálom külön napokon változó sorrendben:

gyakorlatok: (DB - /két/ kézisúlyzóval minden)

kar

- tricep kickback

- skull crusher

- hammer curl

- supinating bilateral bicep curl

- chin up


mellhát

- floor chest press SS pushup

- floor chest fly

- pullup

- bent over one hand row

- shrugs

- superman


váll

- front raise

- lat raise

- bent over lat raise SS bent over shoulder extension

- shoulder press


láb

- db squat

- db split squat

- db toe raise

- db step up (néha)

- db romanian deadlift (még csak kis súllyal gyakorlom)


+ has néha edzés végén



2018. jan. 24. 18:57
 1/3 A kérdező kommentje:

igazából ez így tetszik, tudom csinálni, és ahol tartok még biztos fogok fejlődni is tőle, de ha van jobb megoldás amit tudnék követni és jól leedz az is, akkor megpróbálnám.

Van a gyakorlatok közt valami ami nem kell egy másik miatt, vagy épp kihagyok valamit?


ja és a cél: egészség, jobb kinézet, tehát nem kétajtós, legfejlebb majd egy egyajtós kisszekrény :D

2018. jan. 24. 19:04
 2/3 A kérdező kommentje:

Vagy ezt is szét lehetne jól osztani teljes testes edzésekbe, pl A1 A2 A3, egyik nap vállra pl front raise, másik nap lat raise, harmadik nap döntött törzsű és mellé mind3 nap shoulder press?