Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Nekem is szálkásítanom kellene?

Nekem is szálkásítanom kellene?

Figyelt kérdés
Körülöttem a konditeremben mindenki szálkásít és mondják nekem is hogy nekem is kéne. Tél végén tavasz elején viszont mindenki kövérebb volt nálam akik most szálkásítanak. Én még úgy-ahogy kezdő vagyok és szerintem még nincs nekem miből leszálkásítanom, ha szálkásítanék akkor azt a kevés izmot is elveszíteném pláne nem akarom elveszteni ezt a nagyon nagyon nehezen megszerzett mellizmot mert azzal bajok vannak. Tudom be vagyok zsírosodva és nem szép egy nyári látvány, de szerintem nem vészes és jobb ez mintha veszítenék az amúgyis sz@r izmokból. Pár kép jelenlegi formámról: [link] U.I. (20 éves vagyok jelenleg 87 kg)

2016. máj. 24. 13:25
 1/3 anonim ***** válasza:

Ezt neked kell eldöntened, nincs helyes út. Van, aki nem is akar szálkás lenni soha, csak erős és izmos, még az se gond, nem mindenki testépítő esztétika miatt testépít. Te döntöd el, most mit tartasz fontosabbnak. Mások véleménye és az évszak engem speciel elég halványan érdekel :)

Nem, rendes szálkásítással nem veszíted el az izmaid, akkor nagyon rosszul szálkásítasz.

A kinézetedet én sem tartom vészesnek, nyilván bőven van hova fejlődni mindkét irányban (zsír le, izom fel), de azt majd elhozza a jövő, csak csináld, amit elkezdtél.

2016. máj. 24. 13:34
 2/3 Cortez70 ***** válasza:
Kezdők kalória mínuszban is tudnak izmosodni, zsírleadással együtt. Rajtad sok a zsír, kis diéta kellene. Nem kell száraznak lenned, de egy kb 14-15%- tzs-ra lemehetnél és onnan óvatos tömegelés.
2016. máj. 24. 13:35
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat
2016. máj. 25. 08:40

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu