Hogyan kombináljam a súlyzós és saját testsúlyos
edzést? Kezdő vagyok!
Huzodzkodas tolodzkodas
Tricepszre a fel edzesem tolodzkodassal megy el
2016. márc. 5. 15:06
Nem célszerű kombinálni. A szimpla focit sem kombinálod az amerikai football-al. Ha izmosodni szeretnél én mindenféle képen úgy alakítanám a dolgokat hogy a súlyzós gyakorlatok adják meg az edzés gerincét. Bele lehet csempészni a saját súlyos gyakorlatokat is. Húzóckódás tolóckodás stb. Olvass utána hogy az adott gyakorlat/gyakorlatok melyik izomra/izmokra hatnak és hangold össze. A klasszikus testépítésben is vannak olyan gyakorlatok amit saját súllyal végeznek. Viszont a fegyencedzéssel, street workout-al nem szerencsés össze mosni a testépítést(súlyzós edzés) mert ezek úgy vannak kitalálva hogy külön-külön működjenek hatékonyan nem egymás mellett.
2016. márc. 13. 15:12
3/10 A kérdező kommentje:
az erősödés a fő cél, izom annyira nem, de nem baj ha egy pici az is lesz
Ha erős szeretnél lenni akkor erőemelő edzést kell végezned. Egy street workout-os sportoló nem nevezhető kifejezetten erősnek. Csupán csak jól van belőve a súly-erő aránya az elvégzett..hogy is mondjam figurákhoz jó az állóképessége és jól bírják az izmai a statikus munkát. Ha kicsit izmos is szeretnél lenni ahhoz bőven elég a street workout. Úgy jön le hogy nem szeretnél 120 kg-os erőemelő mutáns állat lenni. Csináld a saját súlyos edzést ha ez szimpatikus és ebben leled az örömöd. Viszont később fog jelentkezni a fejlődés. Mármint vizuálisan.
2016. márc. 13. 18:50
Csak az a baj, hogy az erőemelő edzéstől sem lesz 120 kilós mutáns állat, hacsak nem kokszol és zabál úgy, mint a profi erőemelők.