Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Hogyan lehetne olyan izomzatom...

Hogyan lehetne olyan izomzatom, mint Rubint Rékának?

Figyelt kérdés

Na kicsit hülyén hangzik így, szóval kifejtem bővebben :)

Eddig a fogyás volt a célom, és lassan sikerül elérnem a kívánt eredményt. Ezután el szeretnék majd kezdeni tömeget növelni, izmot építeni. Körülbelül annyira szeretném magam kigyúrni, hogy olyan testfelépítésem legyen, mint Rubint Rékának.

Elkezdtem olvasgatni a tömegnövelésről, az étrendekről és az edzésekről.

Az a hülye félelmem, hogy ha elkezdek tömeget növelni, ezzel együtt ugye jóval többet is enni, újra elkezdek hízni (mármint zsírosodni), mivel sajnos elég hízékony vagyok. Vagy ha rendszeresen edzek majd mellette, akkor ez nem fog bekövetkezni? Vagy eleinte így lesz, de hogy nő az izomtömeg (amely ugye jóval nagyobb energiafelhasználással bír, mint a zsírszövet), kevesebb lesz a szírszövetem is?

Köszi a válaszokat előre is :) Ebben a témában nagyon kezdő vagyok, ezért is akarom majd személyi edző segítségét kérni az elején :)

2015. júl. 15. 11:19
 1/8 anonim ***** válasza:
Ezért nem kell esztelenül zabálni tömegnövelés alatt, szépen vezeted az étrendedet egy naplóban és a heti - 2heti mérlegelésed alapján változtatsz rajta, ha éppen szükséges.
2015. júl. 15. 12:05
 2/8 anonim ***** válasza:

+ érdekesség képpen:

Zsírszöveted soha nem lesz kevesebb a zsírszövet nem egy megújuló szövet fajta, állandó mennyiségű zsírselyt van a szervezetedben, ezek nem osztódnak nem újulnak meg, pusztán a méretüket tudjuk befolyásolni azzal, hogy mennyi cucc van bennük :)

Ezért veszélyes a zsírleszívás meg ultrahangos zsírbontás meg egyéb hülyeségek, mivel ezek közben nélkülözhetetlen szer a zsírselytek mennek tönkre tűnnek el...

2015. júl. 15. 12:10
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Annyit kell enni, hogy lassan gyarapodjon a testtömeg. És akkor nem lesz zsírraktározás.

Rubint Réka pedig nem veti meg a növekedési faktorokat, mondjuk így.

2015. júl. 15. 12:45