Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Milyen vitamint ajánlanátok?

Milyen vitamint ajánlanátok?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok, de a maximumot szeretném kihozni magamból. Vitaminnak egy multi pro plusz elég lenne? (halolajat szedek mellé) Esetleg Super Vitamin Pak a bodybuildertől? Multi pro? Vital (X) Pack N-6? Körülbelül ez a nagyon maximum amit kitudnék adni vitaminokra. a 180ft/nap, de persze örülök, ha olcsóbban kijövök ezért is kérdezem. Esetleg más alternatíva ami elég sok mindent tartalmaz?

2013. okt. 16. 18:38
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
Akkor a csokapic gyerek nem nyert nálad.:)
2013. okt. 16. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:
:D A tréfát félretéve.. biztos van olyan aki azzal a vitamin mennyiséggel elboldogul..meg káposztából is eleget vesz magához, de aki céklából teszi ezt meg annak fizetek egy turmixot :D(5 mg/100gramm)
2013. okt. 16. 20:24
 13/17 anonim ***** válasza:

Ja, nem, nem nagyon vágyom erre a fetish-re! :-)


A cékla az jó, én szoktam inni, de nem magába, hanem narancs, alma, répa, ciromlé, víz.

2013. okt. 16. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
Egyébként a nyertesem már megvan, Monti drága. :-)
2013. okt. 16. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Megvan? Szerencsés ember lehet..:)
2013. okt. 16. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
Hát, nem tom úgy néz ki, hogy kinyírom idő előtt... :-)
2013. okt. 16. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
:)
2013. okt. 16. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.