Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Hogy fogjak neki a gyúrásnak?...

Hogy fogjak neki a gyúrásnak? Teljesen kezdő vagyok!

Figyelt kérdés

szóval van egy súlyzó készletem Heavy Weight 2darab 6,8kg-os tárcsa

4 darab 4,5 kg-os tárcsa

146 cm hosszú alap rudat

2 darab rövid rud

+1 szobabicikli :D

Ezzel a felszereléssel szeretnék elkezdeni edzeni. Hogy fogjak neki? Milyen gyakorlatokat csináljak naponta? Mennyi ideig? milyen ütemben? Kezeimet és a mellizmom szeretném növelni. Étrendem hogy nézzen ki 1 nap? Miket egyek reggelire? Ebédre? Vacsorára?

183 cm vagyok 95 kiló ha ez fontos lehet. Légyszives segítsetek soha nem gyúrtam még nagyon kezdő vagyok de eltökélt.

Köszönöm az értelmesek válaszait.

2013. febr. 2. 03:20
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Rosszul csinálok valamit? az 1. edzés után éreztem a mellizmomon hogy dolgoztak de azóta ha mellre gyúrok inkább a karom érzem hogy használatban voltak a mellemen semmit nem érzek :S olyan 25 kilóval csinálom mellre.
2013. febr. 13. 11:45
 12/16 anonim ***** válasza:
Így látatlanban nem tudom megmondani, de csináld akkor kisebb súllyal, odafigyelve a szabályosságra.
2013. febr. 13. 11:49
 13/16 A kérdező kommentje:
mondjuk ha ráfeszítek akkor érzem hogy valamivel keményebb mint mielőtt elkezdtem ezt az egészet.
2013. febr. 13. 11:58
 14/16 anonim ***** válasza:
Az jó jel.:)
2013. febr. 13. 12:07
 15/16 A kérdező kommentje:

jól csinálom?

be melegítésnek 30 perc szobabiciklizéssel kezdek olyan 35-40 km/h sebességgel folyamatosan.

utána elkezdek nyújtani a kezeim lábaim hogy azok is bemelegedjenek.

fekvenyomásal kezdek 3*10/12 fél 1 perc szünetekkel 15 kilóval.

aztán vállból nyomás egykezessel itt kicsit nehéznek érzem a kb 10 kilót kezenként de végül is ebből is megy 3*10/12 1 perc szünetekkel.

lehúzás csigán tarkóhoz ezt sajnos nem tudom kivitelezni itthon

hiperhajlítás ahogy ezt sem sajnos

bicepsz állva ezt is 3*10/12 1 perc szünetekkel 15 kilóval