Btwin Triban 100 / Btwin Triban 100 Flat Bar különbségei?
A Conti Grand Prix kifejezetten aszfalt gumi, ha valami defektvédett "mindenest" szeretnél, akkor inkább Continental Touring Plust tegyél rá, vagy a Schwalbenak vannak ilyen "mindenesei" (G-One Allround vagy ilyesmi).
Az én városi munkagépemen elöl-hátul 622-42-es Deestone D1006 APS van, nem egy szofisztikált darab (hasonlít a Conti Touring Plusra a mintája), van súlya is bőven (mondjuk nem szempont ennél a bicajnál), viszont a defektállóságára egy szavam sem lehet, tavaly egyetlen defektem sem volt, és eddig idén sem. Be kell tartani a külsőre írt 5 bár körüli nyomást, és akkor gurul is (nagyjából 4,5 bár alatt már van hangja). "Nem ideális" a kanyarokban [macskakőnél kifejezetten csúszik], hajlamos rá, hogy lecsússzon a kövekről és kisebb szegélyekről is, homokos úton pedig simán elmerül, viszont az, hogy defektem nem volt vele, bőven kárpótol érte. Mivel még bringavásárlás előtt vagyok, ráérek azon gondolkodni, hogy legyen-e ilyen rajta.
Amúgy sokfelé olvasni, hogy a koskormány nem rossz a városba sem (igazából inkább a bringa mozgékonysága számít). De persze szokni kell.
Itt körbenézhetsz defektálló külsők témakörében:
A tányérnál meg ahogy az előttem szóló írta. Minél több a fog, annál nagyobb sebességre lehet gyorsítani a bicajt (cserébe az indulás kicsit nehézkesebb), viszont több erőt is kell beleadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!