Lapos gumival + dh belsővel mindenféle gond nélkül haza tudok jönni? Ha gyakran kapok defektet, megéri beruházni dh belsőre (1,2 mm vastag)?
Lehet, hogy hazajutsz, lehet, hogy nem. És ha szerencséd van, akereket sem kell generálozni utána.
Mindenesetre szvsz ha sűrűn kapsz defektet, akkor leginkább egy defektjavító készletre érdemes beruházni...
Van defektjavítóm, de nem hurcolom magammal állandóan.
A kereket miért kéne generálozni? Jöttem már haza lapos kerékkel.
Akkor úgy kérdezem, hogyha ilyen belsővel jövök haza, az jóval kíméletesebb a keréknek?
Meg amúgy mi a tököm az a kerék generálozás?
A motort szokták generálozni. Kereket max. centíroznak, de te azt hogyan generálozod?
Nem mindegy, milyen jellegű a defekt. Futófelületi szúrt, maximum 2-3 milliméteres defekt ellen inkább egy jó külső gumi.
"Kígyóharapás"-ra nincs nagyon orvosság, esetleg az, hogy a gumi nyomását a maximumhoz közel tartod.
Lehet defekt a felni miatt is, a defektvédő szalag miatt is, okozhatja akár maga a külső gumi is...
Nálam defekt ellen az első megoldás vált be: jó külső gumi van a bicómon. Minden eshetőségre készen van defektjavító spray, az esetek többségében megoldja a problémát, legalább addig, amíg hazajutok.
Én azt gondolom, a tüske/szög/királydinnye és hasonló típusú defektek ellen ez a legjobb.
Ha lapos a gumi, nem ajánlott tekerni a bicajjal, mert a felninek is ártasz vele.
A bringát sem írod, hogy milyen.
Alap xc bicaj, xcm teleszkóp, lx váltó, stb. Szóval az alapkategória. Nem a legjobb cuccokkal van felszerelve, de bírják.
Nálunk nagyon jó terepek vannak, szóval minél alacsonyabb nyomással szeretek menni. Eddig 2 bar alá nem mertem menni, de dh belsővel lehetne 1-1.5 bar is szerintem, ami kell.
Abból van elegem, hogy a szelep gumiborítású, megsérül a borítása, és ott ereszt. Két belsővel is így jártam. A legutóbbi lyukat megragasztottam, de a defekt menténk 5 cm hosszan szétnyílt megint. Gondolom elfáradt a gumi. Na ilyen nem történt volna meg dh belsővel. Egyébként szúrt lyukak szoktak lenni, de rendelni akarok ebay-ről defektvédő szalagot. Ahhoz is kelleni fog a jó belső, mert a szalag kieheti a belsőt.
Tekertem már defektes hátsóval...
Lehet benne akármilyen belső, az mindenképpen összeszed pár snakebitet.
És nagy valószínűséggel a felni is kuka.
Ha nem tudod megjavítani a defektet, akkor inkább a jó öreg DH-s sufnituningot ajánlom: tömd ki fűvel -így óvatosan haza tudsz gurulni és pár óra takarítással megúszod a komolyabb károkat. Sokaknál bevált.
"Ha nem tudod megjavítani a defektet, akkor inkább a jó öreg DH-s sufnituningot ajánlom: tömd ki fűvel -így óvatosan haza tudsz gurulni"
Ezt csináltam múltkor, de nem vált be! Lehet csak én voltam béna, de ezt mégis hogy a fenébe kell rendesen kivitelezni? 2.1"-os gumiba gyűjtöttem a füvet. Jó fél méter fölötti zöld füvek. Először csak simán beletettem, nem jó. Alig bírtam felrakni, közben ki kellett szedni egy kis füvet. Az eredmény hitvány lett. Ezután "összehengereltem" a füvet. Így már kicsit jobb volt, de így is azt éreztem, hogy a felnin megyek...
Ha ezt a trükköt ismered, akkor gratulálok! Kontár okoskodó biztosan nem vagy ;) Most rendelek 2.25"-os külsőt, és nagyon gondolkodok a dh belsőn. Szerinted megvegyem, ha alacsonyabb nyomáson szeretnék menni?
Azt is elmagyaráznád kérlek, hogy a felninek milyen baja lehet? Szemre semmit sem láttam, 65 kg vagyok egyébként.
Felni furatot csiszold le pici szemcsés, mondjuk 200-400as papírral és tegyél oda szigszalagot a vágás ellen!
2 bar alatt csak tubeless rendszert lehet jól használni, a DH belsőd is ki fogja csípni az olcsó felni..
8.: Köszi, szóval akkor pénzkidobás a dh belső?
Ha igen, kiknek jó?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!