Féltem a kerékpáromat, masszív lezárót vagy nyomkövetőt lenne érdemesebb beszerezni?
Éjszakára nem szoktam magára hagyni.
Ja igen ez is érdekelne, hogy U lakat vagy az a vastag láncos lezáró érné meg jobban?
Gondolom márkától, minőségtől függ, de tapasztalatokra kíváncsi lennék.
A legnagyobb biztonsag, ha soha sehol nem hagyod ott a kerekparodat. Persze ez csak akkor mukodik, ha csak sportolashoz hasznalod a kerekparod. Ha napkozben is azzal kozlekedsz akkor nehez kerdes, mert nincs olyan vedelem amit ne lehetne feltorni ... inkabb a viselkedes a lenyeg, hogy olyan helyen kosd ki ahol mindig mozognak emberek, vagy kerj meg egy kozelben levo valakit, hogy figyeljen mar oda a bringadra amig beszaladsz a boltba (amugy sok boltban megengedik, hogy bevidd ajton belulre).
Lopas ellen nem igen tudsz nit tenni, ha az van megirva a sors konyveben, hogy elfogjak lopni a biciklidet, akkor el is fogjak.
Nyomkovetonek a megtalalashoz lenne ertelme, de vagy megtalalja a tolvaj es kidobja belole (pillanatok alatt szetkapjak a bringat ugy is) ... vagy ha csak gyorsan eladja, akkor igaz a bringa meglesz, de a tolvaj nem.
Talan az is jo megoldas mint elrettentes, hogy regisztraltatod a rendorsegen a biciklidet, akkor kapsz egy rendorsegi matricat, amit ha jol lathato helyre teszel, ketszer is meggondoljak, hogy ellopjak-e.
Fene tudja mi lehet a jo. Ne hagyd ott sehol, akkor nem is fogjak ellopni.
En mindig latom a kerekparomat. Itthon a haloszobamban van. Mivel itthon dolgozom es az iroasztal is a haloszobamban van, ezert munka kozben is latom. Csak olyan boltba megyek biciklivel ahol tudom, hogy bevihetem az uzletbe. Ha bringazas kozben beulok egy bufebe, akkor sem hagyom a kerekpartaroloba, mindig odarakom a kornyekemre.
Szoval az en bringam ultrabiztonsagban van :)
Mind 2. Az u lakatból is 2db.
Meg a nyokövető,de cėlszerű olyan helre rakni ahol nem keresik.pl a nyereg vázcső aljába tenni valami egyszerűbb rögzitéssel,hogy ne lehessen egyszerüen kipottyantani.
Az u lakat jó ötlet, a két hátsó villa között a hátsó kereket kell az adott csőhöz fogatnod. Itt egy példa a váz és a kereket rögzítéséhez:
Mondjuk az első kerékhez szerintem a második u-lakat nem szerencsés mert akár egy jobb spirál vagy drótkötél körökkel több parkolási lehetőséget ad, némelyik u-lakathoz adnak is drötkötelet:
Ha a kerekeket nem zárod, ez lehet a vége:
És természetesen értékes gépet komolyan zárva sem szabad sokat kinn hagyni, de olyan helyen se, ahol háborítatalnul lehet rajta dolgozni.
Lánc vagy U-lakat. Ez a kettő a legmegbízhatóbb; gyakorlatilag a kettő között a választás ízlés dolga. Ha biztosabbra akarsz menni, akkor kettővel zárod le. Még jobb, ha a két lezáró különböző típusú, ugyanis mindegyiket másképp lehet lebarmolni -a tolvajnak kétféle lakathoz szükséges szerszámot kellene cipelnie a lopáshoz, ami nem segíti elő a gyors és hatékony "munkát".
Bevált gyártók: Abus és Kryptonite. Ezek fej-fej mellett a legjobbak.
A legbiztonságosabb, ha az említett eszközökkel egy drágábbnak/jobbnak kinéző, cérnavékony sodronnyal kikötött kerékpár mellé zárod a lovadat. Az arrajáró kerékpártolvaj azt fogja választani, amelyikkel kevesebb gondja van...
A nyomkövetők hasznát a Tolvajkergetők szépen bemutatták, túl sok mindent nem lehet hozzátenni. Azt azonban elfelejtették közölni, hogy ez csak akkor ér valamit, ha állandóan készenlétben áll egy akciócsoport, ami ugrik, ha mozdul a keró. Enélkül túl sokra nem mész azzal, ha a térképen látszik, ahogy a járműved elindul az úton, majd eltűnik a legrosszabb hírű gettó egy sűrűn lakott részének egyik társasházában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!