Cyclocross bringába országúti kerék?
Attol függ, hogy tárcsafékes vagy sem. Mert ha nem, akkor könnyebb/olcsóbban tudsz outi kerekeket venni, de ehhez az kell, hogy hátul 130mm legyen a villasaru távolság. Ha 135 akkor elég megosztottak a vélemények, tapasztalatok hogy a 130 mennyire kompatibilis vele.
Tárcsafégnél meg majdnem csak a fűzés marad. Egy jó mtb agy + valami elérhető árú, de márkás, könnyebb outi felni + egy jó külső + még egy pár tárcsa.
Nekem tárcsafékes cx bicóm van (fél éve), még a gyári kerékszettjével használom, de tervezek venni mellé én is egyet túrázásra. Most kb a két kerék tárcsa nékül 2.1 kiló és 32-es Marathon Plus van rajta [majd ha jövőre elvetődök versenyre, akkor megy rá egy Racing Ralph (remélem nem romlik meg a kanapé alatt :D)].
És hát mit ne mondjak, nem egy könnyű jószág így. Tárcsával együtt a két kerék kb 4kg lehet ( bár ebbe lehet belefér a kazetta is)
Ja és ha két kerékszettet használsz, remélhetőleg 2 lánccal, akkor kb létfeltétel egy patentszem és egy patentszem bontó szerszám.
Összeségében, ha anyagilag belefér, akkor szerintem jó ötlet a két kerékszett, bár városba is mehet a túrázós kerék.
Akkor a saru tavolsagtol fugg, hogy jo-e a normal outi kerek, viszont ha jo, akkor olyanok sokkal olcsobban lehet szerezni, mint 135mm-eseket, szoval szerintem megerne.
Ha 135mm a sarutavolsag akkor meg a legjobb fuzni sajat kereket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!